Неділя, 22 Грудня 2024, 18:32

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

НАШЕ СЕЛИЩЕ та ВЛАДА

Головна » Категорії » РЕГЛАМЕНТ ВЛАСІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ


Р Е Г Л А М Е Н Т
ВЛАСІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ШОСТОГО СКЛИКАННЯ
 
Розділ 1. Загальні положення
Стаття 1. Правова основа діяльності Ради
1. Власівська селищна рада (надалі селищна рада, Рада) є органом місцевого самоврядування, що представляє територіальну громаду селища Власівка та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законодавчими актами.
2. Власівська селищна рада є юридичною особою, має власну печатку, рахунки в банках, символіку, може від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав та нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем у судових органах України та мати інші реквізити та повноваження.
3. Строк повноважень Ради визначається Конституцією України.
Стаття 2. Основні принципи діяльності
1. Основні принципи діяльності селищної ради визначаються Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", іншими законодавчими актами та цим Регламентом.
2. Власівська селищна рада та її посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, і керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.
3. Діяльність селищної ради будується на принципах законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів.
4. Селищна рада діє на принципах правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених чинним законодавством.
5. Селищна рада підзвітна і відповідальна перед територіальною громадою селища Власівка.
6. Селищна рада діє в умовах державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування, користується судовим захистом своїх прав.
7. Гласність у роботі селищної ради забезпечується шляхом відкритості пленарних засідань, розповсюдження інформації про діяльність селищної ради, її органів та посадових осіб через засоби масової інформації.
8. За рішенням Ради та у випадках, передбачених чинним законодавством, її пленарні засідання можуть проводитись у закритому режимі.
9. Інформація про рішення Ради, які мають нормативно-правовий характер, публікується у газеті "Світловодськ вечірній" та розміщується на сайті Власівської селищної ради в мережі Інтернет.
Стаття 3. Порядок затвердження, виконання і внесення змін до Регламенту
1. Регламент роботи селищної ради приймається на пленарному засіданні не пізніш, як на другій сесії роботи Ради.
2. Регламент роботи Ради є нормативним актом, який визначає порядок проведення першої сесії ради, порядок обрання та затвердження посадових осіб селищної ради та виконавчого комітету Ради, скликання чергової та позачергової сесії ради, призначення пленарних засідань ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень Ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, а також порядок роботи сесії Ради з урахуванням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". До прийняття регламенту ради чергового скликання застосовується регламент ради, що діяв у попередньому скликанні.
3. Контроль за дотриманням Регламенту покладається на постійну комісію Ради з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності, гласності, захисту прав людини, зв'язків з об'єднаннями громадян та реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, під час пленарних засідань - на головуючого на засіданні.
4. Зміни до Регламенту можуть бути внесені за пропозицією селищного голови, постійних комісій, депутатів і прийняті більшістю від загального складу Ради.
 
Розділ 2. Організація роботи селищної ради
Стаття 4. Планування роботи селищної ради
1. Діяльність селищної ради здійснюється відповідно до перспективних планів, які затверджуються радою на рік (півріччя). Перспективний план роботи визначає головні напрями діяльності селищної ради і її органів, а також організаційні форми вирішення поставлених завдань, містить перелік основних організаційно-масових заходів.
2. Засідання селищної ради провадяться відповідно до затверджених планів їх роботи та в міру потреби.
3. У плані роботи селищної ради зазначається зміст питань, дата розгляду, прізвище доповідача та найменування структурного підрозділу, який готує документи для розгляду Радою.
4. Керівники структурних підрозділів завчасно до закінчення поточного року подають для включення до плану роботи селищної ради на наступний рік перелік питань, які вони вважають за необхідне розглянути на її засіданнях.
5. Перспективний план затверджується на сесії селищної ради і в десятиденний строк доводиться до відома зацікавлених організацій і службових осіб.
6. Організація виконання перспективного плану покладається на постійні комісії та секретаря ради. Пропозиції про уточнення або зміни перспективного плану роботи селищної ради розглядаються Радою на вимогу депутатів та постійних комісій.
7. Плани роботи постійних комісій можуть складатися на поточний рік і затверджуватися на засіданні комісій. План роботи комісії може коригуватися в разі включення до нього позапланових питань за дорученням сесії селищної ради, селищного голови, секретаря ради, за пропозицією членів комісії, інших депутатів. До плану роботи комісії питання включаються після обговорення пропозицій на засіданні комісії з визначенням строку підготовки питання і відповідального за його підготовку.
Стаття 5. Сесія селищної ради
1. Рада проводить свою роботу сесійно. Сесії можуть бути як черговими, так і позачерговими. Сесії ради складаються з пленарних засідань, а також засідань постійних комісій ради. Кожне пленарне засідання починається і закінчується звучанням гімну України.
2. Перша сесія новообраної селищної ради скликається Власівською селищною виборчою комісією не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради, за умови обрання не менш як двох третин депутатів від загального складу Ради, її відкриває і веде голова виборчої комісії. Він інформує раду про підсумки виборів депутатів та селищного голови і визнання їх повноважень.
3. Сесія є правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.
4. На початку пленарного засідання проводиться реєстрація депутатів. У разі відсутності кворуму для прийняття рішення, головуючий може перенести засідання на інший час, про що депутатам повідомляється додатково.
5. Наступні сесії скликаються селищним головою в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок – не рідше ніж один раз на місяць. Розпорядження селищного голови про скликання чергової сесії із зазначенням основних питань, які виносяться на розгляд селищної ради, місця і часу проведення доводиться до відома депутатів і населення селища не пізніше як за 10 днів до її відкриття. У виняткових випадках – не пізніше як за день до сесії.
6. Якщо селищний голова не може особисто скликати сесію ради, сесія скликається секретарем ради за дорученням селищного голови або за пропозиціями не менш як однієї третини від загального складу ради; в інших випадках - у відповідності з частиною 8 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”.
7. Позачергова сесія скликається за пропозиціями селищного голови, секретаря ради або третини депутатів від загального складу селищної ради. Обґрунтовані пропозиції про скликання позачергової сесії ради подаються селищному голові із зазначенням питань та проектами документів, розгляд яких пропонується.
8. Розпорядження селищного голови про скликання позачергової сесії доводиться до відома депутатів та населення не пізніше як за три дні до її відкриття із зазначенням часу і місця проведення сесії, питань, які пропонуються винести на розгляд ради. У виняткових випадках розпорядження про її скликання доводиться до відома депутатів і населення селища не пізніше як за день до сесії.
9. Документи позачергової сесії ради надаються депутатам під час їх реєстрації.
Стаття 6. Формування порядку денного сесії
1. Пропозиції щодо питань на розгляд селищної ради можуть вноситися селищним головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, загальними зборами громадян. Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
2. Як виняток, у разі виникнення потреби прийняття термінового рішення, дозволяється вносити пропозиції щодо розгляду питань позачергово безпосередньо на сесії до затвердження порядку денного пленарного засідання.
3. Підготовку питань на розгляд сесії організовує секретар ради. Пропозиції щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії ради, подаються не пізніше ніж за 12 днів до пленарного засідання селищної ради до апарату ради з проектом відповідного рішення, яке пропонується прийняти з цього питання. Проекти рішень повинні бути юридично обґрунтованими.
4. До проекту рішення додаються передбачені текстом додатки в оригіналі, інші необхідні документи.
5. Проекти регуляторних актів у сфері господарської діяльності подаються з пакетом документів відповідно до законодавства України.
6. Після отримання проектів рішень і матеріалів до них, їх доопрацювання, апарат ради передає всі матеріали разом з переліком питань на розгляд секретарю ради.
7. Секретар ради контролює своєчасність подання документів на розгляд та перевіряє їх наявність і правильність оформлення.
8. У разі порушення встановленого порядку підготовки документів до розгляду селищною радою секретар ради доповідає про це селищному голові, який вирішує, чи буде це питання розглядатися на засіданні, чи буде зняте з порядку денного.
9. Відповідальність за своєчасну та якісну підготовку документів до засідань селищної ради покладається на начальників відділів та спеціалістів виконавчого органу ради.
10. Проекти рішень разом з іншими матеріалами розглядаються на засіданнях постійних комісій селищної ради для вироблення висновків і рекомендацій.
11. Проект порядку денного сесії, сформований відповідно до вимог цієї статті, обговорюється і затверджується в цілому більшістю від загальної кількості обраних депутатів.
12. Питання затвердженого в цілому порядку денного сесії ради можуть розглядатися в іншій послідовності ніж було передбачено, відкладатися, змінюватися чи вилучатися з нього за процедурним рішенням селищної ради, прийнятим більшістю голосів депутатів, присутніх на сесії.
Стаття 7. Засідання селищної ради
1. Засідання селищної ради відкриває, веде і закриває селищний голова, а у випадках, передбачених законодавством, - секретар ради або один з депутатів селищної ради (надалі - головуючий).
2. Головуючий на засіданні селищної ради: відкриває, закриває та неупереджено веде засідання, оголошує перерви в засіданнях Ради; виносить на обговорення проекти рішень Ради, оголошує їх повну назву; надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця: створює рівні можливості депутатам для участі в обговоренні питань; ставить питання на голосування, оголошує його результати; забезпечує дотримання цього Регламенту всіма присутніми на засіданні; робить офіційні повідомлення, а також ті, які вважає за необхідне оголосити; вживає заходів до підтримання порядку на засіданні; має право виправляти фактичні помилки, допущені у виступах на пленарному засіданні, здійснює інші повноваження, що випливають з цього Регламенту.
3. Для організації ходу пленарного засідання головуючий на пленарному засіданні має право:
3.1. в першочерговому порядку вносити пропозиції з процедурних питань щодо ходу засідання;
3.2. ставити запитання;
3.3. звернутися до постійної комісії з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності, гласності, захисту прав людини, зв'язків з об'єднаннями громадян та реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності з проханням забезпечити організацію дотримання вимог Регламенту депутатами ради, постійними комісіями, представниками засобів масової інформації.
4. Пленарне засідання починається з повідомлення головуючого на засіданні про кількість присутніх та причини відсутності депутатів. Головуючий на засіданні має право вимагати від депутатів пояснення причин їх запізнення або відсутності на попередніх засіданнях.
5. У разі необхідності, на засідання ради або постійних комісій запрошуються керівники, спеціалісти та працівники виконавчих органів ради, керівники або представники комунальних підприємств та установ селищної ради, представники підприємств, установ, громадських та релігійних організацій, які розташовані на території селища, представники правоохоронних органів. На засіданні ради можуть бути присутніми представники засобів масової інформації.
6. Народні депутати України, депутати Кіровоградської обласної ради, депутати Світловодської міської ради можуть бути присутні на засіданні селищної ради без запрошення і брати участь у роботі з правом дорадчого голосу.
7. Головуючий інформує депутатів про склад і число осіб, запрошених на сесію.
8. Запрошені повинні утримуватись від публічних проявів свого ставлення до питань, які розглядаються радою або постійною комісією. У разі порушення порядку, вони, за розпорядженням головуючого, можуть бути позбавлені права бути присутніми на засіданні.
9. Головуючий на засіданні надає слово для виступу і стежить за дотриманням встановленого порядку роботи, надає слово для оголошення запитів, заяв і довідок, ставить пропозиції на голосування і оголошує результати.
10. При виступах на пленарних засіданнях встановлюються такі орієнтовні обмеження часу: - доповідь - до 10 хв.; - співдоповіді - до 5 хв. кожна; - запитання та відповіді по доповіді та співдоповідях, обговорення доповіді - до 15 хв.; - виступ в обговоренні - до 3 хв.: - повторний виступ - до 1 хв.; - запитання - до 1 хв.; - відповідь на запитання - до 1 хв.; - репліка за порядком ведення - до 1 хв.; - оголошення, звернення - до 1 хв. За згодою сесії головуючий може в необхідних випадках продовжити час виступу.
11. Головуючий на засіданні продовжує час для виступу промовця на термін, на який його виступ було перервано.
12. Якщо після припинення обговорення один з депутатів наполягає на виступі і його підтримує не менш як 15 депутатів, йому надається до 3 хвилин. Таких виступів може бути не більше двох з одного питання.
13. Виступи на пленарному засіданні відбуваються тільки з дозволу головуючого.
14. Селищний голова та секретар ради отримують слово для виступу поза чергою.
15. При обговоренні з одного питання депутат має право взяти слово не більше як двічі. Це обмеження не стосується доповідача з даного питання. Головуючий надає слово для виступів у порядку черги.
16. Якщо виступ промовця повторює те, що вже виголошували інші промовці під час обговорення даного питання, і головуючий на засіданні вважає, що рада отримала з цього питання достатню інформацію, він може звернутися до промовця з проханням скоротити або закінчити виступ.
17. Запитання формулюються депутатом коротко і чітко. Депутат, який поставив запитання, може уточнити та доповнити його, а також оголосити, чи задоволений він відповіддю. Депутатам, які виступають у дебатах, запитання не ставляться.
18. Під час засідань сесії головуючий забезпечує порядок у залі засідань, створює рівні можливості депутатам у обговоренні питань. Він не має права переривати виступи депутатів, окрім тих випадків, коли промовець виступає не з обговорюваного питання, допускає образливі вислови на адресу осіб, організацій, установ чи держав, або перевищує встановлений для виступу регламент. У таких випадках головуючий, після попередження, позбавляє промовця слова. Та частина виступу промовця, яка виголошена після позбавлення його слова, не включається до протоколу засідання сесії.
19. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесії селищної ради, або передані в письмовій формі головуючому на сесії, розглядаються селищною радою чи за її дорученням постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та селищній раді.
20. Після припинення обговорення перед голосуванням доповідач та співдоповідач мають право на заключне слово до 5 хвилин кожний.
21. Всі пропозиції, що надійшли при розгляді питання порядку денного, та зміни і доповнення до проекту ставляться на голосування в порядку надходження, якщо депутат не знімає їх перед голосуванням.
22. Після розгляду всіх питань порядку денного розглядаються питання розділу "Різне".
23. Забезпечує роботу Ради під час сесії апарат ради.
24. Апарат ради: проводить реєстрацію депутатів та запрошених; проводить реєстрацію заяв, депутатських запитів та запитань; веде протокол засідання сесії; веде облік виступаючих на сесії; проводить реєстрацію заяв, повідомлень, пропозицій постійних або тимчасових комісій, депутатських груп та розповсюдження їх як офіційних документів сесії.
25. Сесія та протокол засідання селищної ради ведуться українською мовою.
Стаття 8. Правила поведінки під час засідання сесії
1. На засіданнях селищної ради промовець не повинен вживати образливі висловлювання та непристойні і лайливі слова, закликати до незаконних і насильницьких дій. Головуючий на засіданні має право попередити промовця про неприпустимість таких висловлювань і закликів або припинити його виступ, а у разі повторного порушення - позбавити його права виступу на даному засіданні.
2. Якщо головуючий на засіданні звертається до промовця, останній повинен негайно зупинити свій виступ, в противному разі головуючий на засіданні може припинити його виступ.
3. Під час засідання ради депутати повинні утримуватись від дій, які перешкоджають викладенню або сприйманню виступу (вигуками, оплесками, вставанням, тощо).
4. Якщо депутат своєю поведінкою заважає проведенню засідання ради, головуючий на засіданні попереджає його персонально і закликає до порядку. Після повторного попередження протягом засідання за згодою більшості депутатів від їх фактичної кількості, визначеною без обговорення шляхом голосування, має право позбавити депутата слова до кінця засідання.
5. За порушення порядку під час сесійних засідань або засідань постійної комісії селищної ради головуючим або, відповідно, головою комісії робиться зауваження, яке заноситься до протоколу засідання.
6. У разі повторного порушення депутатом порядку під час засідання, головуючим на сесійному засіданні або головою комісії на засідання відповідної комісії ставиться на розгляд перед присутніми депутатами питання щодо видалення останнього з зали засідань; депутат видаляється, якщо за це проголосувало більше половини депутатів, присутніх на засіданні, з занесенням до протоколу засідання.
Стаття 9. Прийняття рішень ради
1. Рада в межах своїх повноважень з питань порядку денного засідання приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
2. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю голосів від загального складу ради, крім рішень з процедурних питань та випадків, визначених законодавством.
3. При встановленні результатів голосування до загального складу ради включається і голос селищного голови, якщо він бере участь у голосуванні, і враховується його голос.
4. Рішення з процедурних питань приймаються більшістю голосів депутатів селищної ради, присутніх на пленарному засіданні. Процедурним вважається питання, з якого рада не приймає окремого рішення (як документу).
5. В разі, коли з певного питання порядку денного проведено голосування, а рішення не прийняте, повторне голосування з цього питання можливе лише після повторного внесення його до порядку денного роботи ради.
6. Рішення ради приймається відкритим (у тому числі поіменним) або таємним голосуванням. Таємне голосування обов'язково проводиться у випадках, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
7. Для підрахунку голосів депутатів під час поіменного, відкритого або таємного голосування рішенням селищної ради створюється постійна лічильна комісія у складі не менше 3 депутатів.
Стаття 10. Голосування
1. Після закінчення обговорення питання головуючий на засіданні оголошує про перехід до голосування.
2. Порядок голосування головуючий погоджує з присутніми на засіданні депутатами, оголошує про необхідну кількість голосів для прийняття рішення.
3. На голосування ставляться всі пропозиції і поправки, внесені депутатами в ході обговорення питання.
4. Головуючий на засіданні може відмовити ініціатору пропозиції чи поправки поставити на голосування запропонований ним текст, якщо він сформульований нечітко або не стосується обговорюваного питання, суперечить раніше прийнятому рішенню, повторює зміст відхиленого радою тексту чи не відноситься до повноважень ради.
5. Під час роботи пленарного засідання головуючий має право в першочерговому порядку вносити пропозиції з процедурних питань. Якщо з цих питань висуваються альтернативні пропозиції, його пропозиція ставиться на голосування першою.
6. У разі, коли дві або більше пропозиції, що стосуються одного й того ж питання виключають одна одну, рада проводить голосування щодо цих пропозицій у порядку їх внесення.
7. Якщо серед кількох альтернативних пропозицій є пропозиція, внесена профільною депутатською комісією, вона ставиться на голосування першою.
8. Тексти пропозицій чи поправки, що ставляться на голосування, оголошуються із зазначенням їх ініціатора.
9. Перед кожним голосуванням головуючий формулює зміст питання, яке повинно ставитись на голосування та пропонує провести голосування щодо нього. Після закінчення голосування головуючий оголошує його результати.
10. Після оголошення головуючим початку голосування, ніхто не може його переривати. З початку голосування і до оголошення його результатів слово нікому не надається. У разі порушення процедури голосування, негайно проводиться повторне голосування без обговорення.
11. Голосування здійснюється депутатами особисто в залі засідань або у відведеному для таємного голосування місці.
12. Рішення ради приймаються відкритим (у тому числі поіменним) або таємним голосуванням.
13. Відкрите голосування здійснюється шляхом підняття руки.
14. Таємне голосування обов’язково проводиться у випадках:
14.1. обрання на посаду та звільнення з посади секретаря ради;
14.2. дострокового припинення повноважень селищного голови.
15. Для проведення таємного голосування лічильна комісія перед початком голосування:
15.1. одержує від секретаря ради список депутатів;
15.2. забезпечує процедуру таємного голосування.
16. Бюлетень для таємного голосування виготовляється секретарем ради. Час, місце і тривалість проведення голосування, а також порядок організації голосування встановлюється рішенням лічильної комісії.
17. Членом лічильної комісії за списком депутатів кожному депутату видається бюлетень, про що в списку робиться позначка, а депутат розписується.
18. Після закінчення голосування лічильна комісія проводить підрахунок голосів і складає протокол про результати голосування. Протокол підписується всіма присутніми членами комісії.
19. В разі порушення процедури голосування сесія може прийняти рішення ради про визначення виборів недійсними.
20. Таємне голосування вважається таким, що відбулося, якщо у голосуванні взяли участь більше половини депутатів від загальної чисельності ради.
21. Кандидат вважається обраним, якщо за нього проголосувало більшість депутатів від загального складу ради.
22. Голосування по одних і тих самих кандидатурах проводиться не більше двох разів, після чого, у разі необхідності, вносяться нові кандидатури.
23. Лічильна комісія після підрахунку голосів оголошує на сесії протокол свого засідання, який повинен бути затверджений радою відкритим голосуванням.
24. На вимогу не менш як 20 депутатів у всіх випадках, окрім виборів посадових осіб, проводиться поіменне голосування. Поіменне голосування відбувається за такою процедурою: голова або член лічильної комісії зачитує список депутатів, кожний депутат з місця проголошує "за", "проти", чи "утримався". Голова або член лічильної комісії робить в списку відповідну позначку і підбиває підсумки поіменного голосування. Результати поіменного голосування доводяться до загального відома.
Стаття 11. Протокол засідання ради
1. Хід обговорення питань на засіданнях селищної ради і рішення, що приймаються на її пленарних засіданнях фіксуються в протоколах. На підставі записів, зроблених у ході засідання, апаратом ради у місячний термін оформляється протокол пленарного засідання ради.
2. У протоколі засідання ради зазначається: дата його проведення; кількість депутатів, присутніх на засіданні; запрошені на сесію; питання порядку денного, внесені на розгляд; прізвища головуючого і виступаючих; короткий опис промов виступаючих; внесені на голосування питання; результати голосування і прийняті рішення.
3. Дані про результати таємного або поіменного голосування додаються до протоколу пленарного засідання ради.
4. Протокол сесії селищної ради, прийняті нею рішення підписуються особисто селищним головою, у разі його відсутності - відповідно секретарем селищної ради, а у випадку, коли сесія скликається депутатами, - депутатом ради, який за дорученням депутатів головував на її засіданні.
5. Якщо сесія триває декілька днів, протоколи засідань складаються за кожний день окремо.
6. Документи засідань селищної ради групуються у дві справи:
6.1. протоколи і документи до них (рішення, доповіді, заяви, довідки, тощо);
6.2. документи з організації засідань (порядок денний, проекти та копії рішень тощо).
7. Протоколи групуються у хронологічному порядку і за номерами. Документи до засідань систематизуються за датами та номерами протоколів; всередині групи документів, що стосуються одного протоколу, - за порядком денним.
8. Депутат має право ознайомлюватися з протоколами засідань ради та її органів за погодженням із секретарем ради.
 

1-1 2-2 3-3 4-4 5-5
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору