Неділя, 30 Червня 2024, 17:19

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ регуляторного впливу
13 Січня 2012, 16:37
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
в рішення Власівської селищної ради № 33 від 18 січня 2011 року
 
1.Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання
 
В 2011 році відбулись значні зміни в законодавстві України: прийнято зміни до Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закон України «Про Державний бюджет України на 2012 рік», внесені зміни в Земельний кодекс України, відмінено Закон України «Про плату за землю». У 2007 році Власівська селищна рада рішенням від 26.10.2007 року №256 затвердила нормативну грошову оцінку земель селища, яку необхідно індексувати щорічно на коефіцієнти індексації виходячи з середнього річного індексу інфляції. Державним агентством України із земельних ресурсів на виконання п.3 постанови КМУ від 12.05.2009 р. № 783 "Про проведення індексації грошової оцінки земель" встановлений коефіцієнт індексації за 2010 рік – 1,0, таким чином орендна плата за земельні ділянки була встановлена на рівні 2010 року (805445,99 грн.).
Для забезпечення нормального функціонування Власівської селищної ради в інтересах територіальної громади цих коштів недостатньо. На протязі 2008–2011 років неодноразово збільшувалася мінімальна заробітна плата, були збільшені тариф на газ, тепло та воду, в 2011 році було передбачено поступове збільшення мінімальної заробітної плати та передбачається збільшення плати за енергоносії.
 
2.Мета
 
Прийняття цього нормативно – правового акта про порядок нарахування орендної плати за землю на території Власівської селищної ради органом місцевого самоврядування смт.Власівка відповідно чинного законодавства України дозволить врегулювати правові відносини між селищною радою та суб’єктами підприємницької діяльності, фізичними та юридичними особами, організаціями, установами, громадянами та уникнути заниження суми орендної плати за землю, яка надходить до місцевого бюджету, а також забезпечити нормальне функціонування Власівської селищної ради в інтересах територіальної громади селища.
 
3. Альтернатива
 
Альтернативними способами розв'язання визначеної проблеми та досягнення цілей є:
- залишити орендну плату за землю на рівні 2011 року. При цьому, селищна рада не в змозі буде здійснювати видатки на розвиток інфраструктури та благоустрою селища (ремонт дахів комунального сектору, вуличне освітлення, утримання установ селищної ради: д/саду, амбулаторії, бібліотеки, пожежної частини, будинку культури, та інш.).
- збільшення орендної плати дозволить забезпечити життєдіяльність селища та розвивати інфраструктуру.
 
4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи
 
Запровадження цього регуляторного акту дозволить конкретно встановити порядок нарахування річної орендної плати за земельні ділянки в 2012 році, які надані юридичним та фізичним особам для використання згідно цільового призначення.
Згідно пропозицій земельно–комунального відділу та відділу економіки, фінансів та бухгалтерського обліку для збільшення доходної частини бюджету пропонується внести наступні зміни до вищевказаного рішення:
2.4. За земельні ділянки, зайняті промисловими підприємствами:
- землі підприємств з виробництва та розподілу електроенергії - у розмірі 7 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі підприємств з виробництва будівельних матеріалів, харчової промисловості, транспорту, оборони - у розмірі 7 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
2.5. За земельні ділянки, надані для влаштування складських приміщень та майданчиків для зберігання продукції власного виробництва без права здійснення торгівлі - у розмірі 7 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища.
2.6. За земельні ділянки, надані для влаштування складських приміщень та майданчиків для зберігання продукції інших виробників без права здійснення торгівлі - у розмірі 7 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища.
2.7. За землі комерційного використання: - землі під комерційними спортивними майданчиками, під платними автостоянками – у розмірі 8 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
2.8. Землі іншого використання:
- землі, надані для човнових станцій - в розмірі 7 відсотків земельного податку;
- землі, надані для будівництва (реконструкції), термін будівництва (реконструкції) яких порушено з поважних причин, - в розмірі 7 відсотків земельного податку;
- землі, які не передбачені цим переліком, - в розмірі 7 відсотків земельного податку.
 
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей
 
У разі прийняття запропонованого регуляторного акту буде забезпечено утримання комунального сектора селища, установ селищної ради, оплати комунальних платежів, розвиток інфраструктури та інше.
 
6. Очікувані результати прийняття акта
 
Вихідними даними для нарахування орендної плати є дані грошової оцінки земель селища, яка введена в дію рішенням №256 від 26.10.2007 року. Таким чином, при нарахуванні орендної плати за землю на підставі нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища та на підставі п.4 даного аналізу доходна частина бюджету в частині надходження зазначених податків буде значно збільшена орієнтовно на 220,8тис.грн.
 
7. Строк дії акта
 
Термін дії запропонованого регуляторного акта визначено на державному рівні, тобто на період дії Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів.
 
8. Аналіз результатів. Вигоди та втрати
 
Згідно проекту бюджету на 2012 рік Власівська селищна рада отримає доход із орендної плати за землю у розмірі 1246841,49 грн. Ці кошти будуть направлені на проведення капітального ремонту багатоповерхових житлових будинків та реалізацію вкрай необхідної соціальної програми у сфері комунальних послуг, утримання установ селищної ради та благоустрій селища.
 
9. Заходи, із допомогою яких буде здійснюватися відстеження регуляторного акта
 
Строки проведення базового та повторного відстеження регуляторного акта встановлюються у відповідності до чинного законодавства. Результативність даного регуляторного акта буде відстежуватись за рахунок здійснення контролю за своєчасним надходженням коштів до цільового рахунку селищної ради та згідно даних звітності відділу економіки, фінансів та бухгалтерського обліку селищної ради.
 
Начальник земельно-комунального відділу Л.Жарікова
Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 911 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору