Вівторок, 16 Квітня 2024, 07:28

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ

Головна » Документи » 2011 рік » РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ 11

Рішення виконкому № 86 від 20 липня 2011 року
Власівська селищна рада
м.Світловодська Кіровоградської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
 20 липня 2011 року                                                                                № 86
 
Про впорядкування питання погодження
режимів роботи об'єктів торгівлі,
ресторанного господарства та сфери
послуг на території смт.Власівка

Керуючись п.п.4 п.б ст.30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п.13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006р. № 833, п.25 Правил побутового обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.1994р. № 313 (із змінами), п.16 Правил роботи дрібно роздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08.07.1996р. № 369 (із змінами), в зв'язку із змінами у законодавстві, пов'язаних з втратою чинності Закону України "Про місцеві податки та збори" та скасуванням видачі дозволів на розміщення об'єктів торгівлі і сфери послуг, з метою впорядкування встановлення зручного для населення режимів роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства і сфери послуг,-
 
виконавчий комітет селищної ради вирішив:
 
1.Затвердити Порядок погодження режимів роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг (додаток 1).
 
2.Затвердити форму бланку погодження режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг в смт.Власівка (додаток 2).
3.Раніше видані дозволи на розміщення та роботу об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг вважаються такими, що втратили чинність, і підлягають переоформленню на бланки погоджень режимів роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.
 
4.Рішення виконавчого комітету № 80 від 21.05.2008р. "Про затвердження Порядку погодження режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території селища Власівка" вважати таким, що втратило чинність.
 
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови Кравченко В.І.
 
Селищний голова                                      О.Пасько
 
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО 
рішенням виконавчого комітету
Власівської селищної ради
від 20.07.2011 № 86
 
П О Р Я Д О К
погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства
та сфери послуг на території смт.Власівка
 
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Порядок погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг розроблено відповідно до п.п.4 п.б ст.30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п.13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833, п.25 Правил побутового обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.1994 р. № 313 (із змінами), п.16 Правил роботи дрібно роздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. № 369 (із змінами) та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність та діяльність у сфері послуг.
Даний Порядок визначає процедуру надання документів та встановлення за узгодженням з власниками зручного для населення режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, незалежно від форм власності, розташованих на території смт.Власівка. Документ про погодження режиму роботи надається суб'єктам господарювання безкоштовно.
 
ІІ. ПОРЯДОК ПОГОДЖЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ ОБ’ЄКТІВ ТОРГІВЛІ,
РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ТА СФЕРИ ПОСЛУГ
1. Для отримання погодженого режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг суб’єкт господарювання (далі Заявник) звертається безпосередньо або через уповноважену особу до виконавчого комітету селищної ради із заявою встановленого зразка (додається) з пропозиціями щодо погодження режиму роботи відповідного об'єкту. До заяви додаються наступні документи:
Оригінал:
- виписки з Єдиного державного реєстру,
- витягу з Єдиного державного реєстру,
- довідки з ЄДРПОУ (довідка статистики);
Копії:
- довідки форми № 4-ОПП,
- свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- документ, що підтверджує наявність відповідних торгових приміщень за призначенням (копії: свідоцтва про власність на приміщення, договору оренди, договору суборенди за згодою власника);
- схема розташування пункту, яка погоджується з Світловодським відділом архітектури та містобудування, санітарно-епідеміологічною станцією, при необхідності з Держпожнаглядом, ДАІ (для дрібнороздрібної пересувної торговельної мережі);
- копію документа про врегулювання земельних відносин (державний акт на право власності на земельну ділянку, договір оренди земельної ділянки, договір сервітуту тощо);
- акт введення в експлуатацію приміщення (техпаспорт, паспорт МАФ);
- погодження райСЕС м.Світловодська асортименту продукції (для об'єктів торгівлі та ресторанного господарства)
Для погодження цілодобового режиму роботи та режиму роботи в нічній час (з 22.00 години до 08.00 години ранку) до вищезазначеного переліку додатково надаються наступні документи:
у разі розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг:
- в житловому будинку або прибудованих до житлового будинку приміщеннях - письмову згоду всіх власників (співвласників) приватизованих (викуплених) квартир та їх повнолітніх членів сімей;
- в окремо збудованих будівлях, в яких працюють декілька закладів – письмову згоду всіх співвласників вказаної будівлі;
- в окремо збудованих будівлях, в яких працює один заклад – письмова заява власника про достовірність інформації щодо роботи одного закладу в будівлі;
- погодження роботи об'єкту в зазначений час з Світловодским МРВ УМВС України.
 
2. Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної в заяві та документах, що додаються до неї.
 
3. Режим роботи для об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг погоджується:
- власникам об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг – на весь період заняття господарською діяльністю;
- орендарям (суборендарям) об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг – на період договору оренди (суборенди)
 
4. Підставою для відмови в погодженні режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг може бути недостовірність відомостей у документах, наданих суб'єктом господарювання.
У разі відмови в погодженні режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг суб'єкт господарювання може подати документи на повторний розгляд після усунення причин, що стали підставою для відмови.
 
III. ПОРЯДОК ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ (АНУЛЮВАННЯ) ДІЇ
ПОГОДЖЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ
Переоформлення погодження режиму роботи проводиться у разі реорганізації суб'єкта господарювання без зміни цільового призначення об'єкту, зміни режиму роботи, спеціалізації тощо.
 
Для переоформлення погодження режиму роботи суб'єкт господарювання подає до виконавчого комітету селищної ради заяву встановленого зразка із зазначенням причин переоформлення, до якої додає ксерокопії документів, на підставі яких проводиться переоформлення.
 
У разі втрати погодження режиму роботи, на підставі відповідної заяви видається дублікат погодження.
 
Припинення (анулювання) погодження режиму роботи здійснюється за заявою суб'єкта господарювання у разі припинення діяльності об'єкту торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, а також за рішеннями виконавчого комітету селищної ради, прийнятих на підставі обгрунтованих скарг та звернень населення щодо незручностей, які спричиняє існуючий режим роботи.
 
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО 
рішенням виконавчого комітету
Власівської селищної ради
від 20 липня 2011р. № 86
 
Власівська селищна рада
м.Світловодська Кіровоградської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
 
Погодження № ___
режиму роботи об'єкту торгівлі, ресторанного господарства
та сфери послуг в селищі Власівка
 
Видане ______________________________________________________________________
(найменування юридичної особи, прізвище, ім'я по батькові ФОП,
 ____________________________________________________________________________
ідентифікаційний номер)
Юридична адреса _____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Зареєстрований _______________________________________________________________
Свідоцтво про державну реєстрацію № ___________________ від _____________________
Тип об'єкту, спеціалізація _______________________________________________________
Адреса об'єкту ________________________________________________________________
загальна площа ___________кв.м., торговельна площа ___________кв.м.
 
Погоджений режим роботи: щоденно з ____________по ______________
                                        перерва з ____________ по ______________
                                        вихідний день __________________________
 
Суб'єкт господарювання несе повну відповідальність за виконання норм чинного законодавства, які регламентують господарську діяльність у сфері торгівлі або сфері надання послуг, відповідно до погодженого режиму роботи.
 
Умови дії режиму роботи: постійно або змінюється у разі потреби
 
Дата видачі погодження: "____"________20__р.
 
 Селищний голова                                      О.Пасько
М.П.
 
Додаток
до Порядку погодження режиму роботи 
об'єктів торгівлі, ресторанного господарства
та сфери послуг на території селища Власівка
 
 Селищному голові______________
_____________________________
 
З А Я В А
на погодження режиму роботи
 
Відповідно до п.п.4 п.б статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" прошу погодити режим роботи
____________________________________________________________________________
назва об'єкту, режим роботи якого погоджується
____________________________________________________________________________
місцезнаходження (адреса) об'єкта
____________________________________________________________________________ 
вид діяльності згідно з КВЕД
____________________________________________________________________________
у давальному відмінку повне найменування юридично особи (ім'я, по батькові та
____________________________________________________________________________
прізвище фізичної особи-підприємця) ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ,
____________________________________________________________________________
ідентифікаційний номер ФОП, платника податків та інших обов'язкових платежів)
____________________________________________________________________________
(ім'я, по батькові та прізвище керівника юридичної особи /фізичної особи-підприємця/уповноваженої особи)
____________________________________________________________________________
(місцезнаходження юридичної особи/ місце проживання фізичної особи-підприємця)
 
Зареєстрований ______________________________________________________________
Реєстраційне свідоцтво № ___________________ від ______________________________
Запропонований режим роботи з ___________ до __________ ;
                      обідня перерва з ___________ до __________;
                      вихідні дні ______________________________
тип об'єкту, спеціалізація _____________________________________________________
загальна площа ___________кв.м., в т.ч. торговельна _________ кв.м.
кількість робочих місць _______________________________________________________
посадкових місць ____________________________________________________________
(для підприємств ресторанного господарства)
 
Дата відкриття_________________________________
 
Зобов'язуюсь дотримуватись вимог законодавства та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність (діяльність у сфері послуг)
__________________ ________________________
           (телефон)                         (телефакс)
________________________                                 ______________________________
             (дата)                                                                                             (підпис)
 
Категорія: РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ 11 | Додав: Admin (20 Липня 2011)
Переглядів: 1892 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору