Субота, 21 Грудня 2024, 17:14

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ

Головна » Документи » 2007 рік » РІШЕННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 07

Рішення сесії № 320 від 29.11.2007 року
Власівська селищна рада
м.Світловодськ Кіровоградської області
(дев'ятнадцята позачергова сесія п'ятого скликання)
 
Р І Ш Е Н Н Я

від 29 листопада 2007 року                                                    № 320

Про затвердження Правил "Про порядок
розміщення засобів зовнішньої реклами
в смт.Власівка"

Відповідно до ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про рекламу", Закону України "Про власність" та враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій селищної ради,-
 
СЕЛИЩНА РАДА в и р і ш и л а :
 
1. Затвердити Правила "Про порядок розміщення засобів зовнішньої реклами в смт.Власівка (додаток).

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з питань промисловості, енергетики, місцевого господарства, комунальної власності та реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності (голова комісії - А.Поварчук), бюджетно-фінансових питань та соціально-економічного розвитку (голова комісії - М.Литвиненко) та врегулювання архітектурно-земельних відносин і охорони навколишнього середовища (голова комісії - С.Мисько), на головного спеціаліста з питань економіки Л.Гарєєву, Державну податкову інспекцію по м.Світловодську (за попередньою домовленістю).
Селищний голова                                 О.Пасько


Додаток
до рішення сесії селищної ради
від 29 листопада 2007 року №320
 
ПРАВИЛА
Про порядок розміщення засобів зовнішньої реклами
у смт. Власівка
 
Ці Правила розроблені на основі Закону України "Про рекламу” від 11.07.2003р. № 1121-IV, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні” від 21.05.1997р. № 280/97-ВР, Закону України "Про власність” від 7 лютого 1991 року N 697-XII, Закону України "Про мови” від 28.10.1989р., Закону України "Про відповідальність підприємств, їх об’єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування" від 14.10.1994р., №208/94-ВР "Типових правил розміщення зовнішньої реклами", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. N2067, постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу” від 26.05.2004 р. N 693.
 
1. Ці Правила регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами, спеціальних конструкцій для розміщення реклами у селищі Власівка та визначають порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
 
2. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:
Виробник реклами - особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами на підставі дозвільних документів.
Дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг, а також до зовнішньої реклами відносяться плакати, афіші, друковані листівки, об’яви, таблички, прапори, транспаранти, наклейки та інше, що розміщуються у візуальному інформаційному просторі міста стаціонарно, тимчасово або рухаючись.
Місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);
Соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку.
Реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача.
Рекламодавець - особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження.
Розповсюджувач реклами - особа, яка здійснює розповсюдження реклами.
Пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком.
Робочий орган – створено селищною радою відділ, або уповноважена установа, організація.
Спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та не наземні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, тролі, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.
 
3. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів, виданих робочим органом згідно з рішенням виконавчого комітету селищної ради (без втручання у форму та зміст реклами) у відповідності до цих Правил.
Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчими органами селищної ради забороняється.
 
4. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.
 
5. Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами призначається робочий орган. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучається на громадських засадах представники об’єднань громадян, об’єднань підприємств, які проводять діяльність у сфері реклами.
 
6. До повноважень робочого органу належать;
- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
- підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;
- видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради;
- ведення інформаційного банку даних місць розташування, рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;
- подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами.
Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
 
7. Для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються відповідні матеріали.
 
7.1. Матеріали, на підставі яких надається дозвіл на окремо розташовану рекламу:
  • Заява, щодо надання дозволу.
  • Кольорова фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу.
  • Ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням погоджений з управлінням головного архітектора м.Світловодська.
  • Ситуаційний план-схема з прив‘язкою місця розміщення рекламного засобу.
  • Технічна документація розроблена спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями у будівництві (на вимогу виконкому селищної ради та управління містобудування та архітектури).
  • Примірник укладеного договору на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності, або копія Державного акту на право власності на земельну ділянку місця розташування рекламного засобу.
  • Підтвердження про сплату рахунків-кошторисів.
7.2. Матеріали, на підставі яких надається дозвіл на виносну рекламу:
  • Заява, щодо надання дозволу.
  • Кольорова фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу.
  • Ситуаційний план-схема з прив‘язкою місця розміщення рекламного засобу.
  • Примірник укладеного договору на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності, або копія Державного акту на право власності на земельну ділянку місця розташування рекламних засобів.
  • Підтвердження про сплату рахунків-кошторисів.
7.3. Матеріали, що входять до дозволу на тимчасову рекламу:
  • Заява, щодо надання дозволу.
  • Кольоровий ескіз реклами.
  • Адресна програма розміщення тимчасової реклами.
  • Погодження з балансоутримувачем будівлі або споруди (за необхідністю).
  • Примірник укладеного договору на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності.
  • Підтвердження про сплату рахунків-кошторисів.
7.4. Розміщення вивіски.
Вивіска є елементом оформлення фасаду будинку і містить інформацію про зареєстровану особу, включаючи герби, елементи, логотипи, товарні знаки, тощо. Вивіски виконуються за індивідуальним проектом з прив’язкою до конкретних архітектурних об’єктів. Вивіски розміщуються безпосередньо над приміщеннями, займаними підприємством, як правило, між 1 та 2 поверхами будинків. При розробці проектів вивісок необхідно максимально враховувати архітектурні особливості будинку.
Вивіска повинна відповідати Державному стандарту 1846-79 та Державному стандарту 1892-80. Мова вивіски повинна відповідати зареєстрованому найменуванню особи та надається українськими літерами.
До інформації про особу належить також розміщена на спеціальних табличках інформація про роботу підприємства, у тому числі час роботи, повне юридичне найменування підприємства, профіль діяльності (якщо це не випливає з назви) без посилання на конкретну особу чи конкретний товар з визначенням товаровиробника. Інформація, яка не відповідає зазначеним вище вимогам вважається рекламою.
 
7.5. Розміщення соціальної реклами.
Розповсюджувачі зовнішньої реклами, за рішенням виконавчого комітету Власівської селищної ради виготовляють за власні кошти та розміщують на власних рекламних засобах соціальну та святкову рекламу один раз на рік тривалістю не менш 15 та не більше 30 діб на рік. Розповсюджувачі соціальної та святкової реклами звільняються від сплати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності на термін розміщення соціальної та святкової реклами за умови її виготовлення та розміщення на власних рекламних засобах.
 
8. За наявності документів, передбачених пунктом 7 цього Положення, заява реєструється у виконкомі селищної ради та передається на розгляд робочому органу протягом п'яти днів.
Робочий орган реєструє заяву в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (додаток 2), перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Після перевірки місця виконком селищної ради приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету.
У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету робочий орган видає заявнику для оформлення два примірники дозволу за формою згідно з додатком 3 та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити. У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом трьох днів надсилає заявникові мотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.
 
9. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття керівником робочого органу відповідного рішення. Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений рішенням виконкому не більш як на три місяці у разі:
- продовження строку оформлення дозволу у зв'язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;
- письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу.
У разі продовження строку оформлення дозволу з підстав, передбачених абзацами третім і четвертим цього пункту, робочий орган письмово повідомляє про це заявника.
 
10. Дата і номер рішення виконкому селищної ради про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.
Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законо-давством.
Інформація про подані заяви та встановлені робочим органом пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.
 
11. Протягом строку, зазначеного у пункті 9 цих Правил, заявник оформлює обидва примірники дозволу та подає їх робочому органу разом із супровідним листом, в якому зазначається реєстраційний номер заяви.
У разі прийняття виконкомом селищної ради про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, заявник протягом трьох днів укладає договір на тимчасове користування цим місцем.
Протягом строку, передбаченого абзацами першим — третім пункту 9 цих Правил, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.
У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до абзацу четвертого пункту 9 цих Правил, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.
Протягом п'яти днів з дати прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник подає робочому органу копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.
 
12. Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу представник робочого органу в присутності заявника перевіряє комплектність документів, додержання вимог до їх оформлення та видає заявнику довідку з описом поданих документів за формою згідно з додатком 4. Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.
 
13. У разі не додержання заявником строку, зазначеного в пункті 9 цих Правил, та у разі не надання ним в установлений строк документів, зазначених у пункті 11 цих Правил, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що робочий орган робить відповідний запис в журналі реєстрації.
 
14. Дозвіл погоджується з:
- власником місця розташування рекламного засобу або уповноваженим ним органом;
- спеціально уповноваженим органом з містобудування та архітектури;
- державтоінспекцією — у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;
- відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду — у разі розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам'яток і в межах об'єктів природно-заповідного фонду;
- утримувачем інженерних комунікацій — у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.
Органи та особи погоджують дозвіл протягом п'яти робочих днів з дати звернення заявника.
Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним.
Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.
 
15. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в пункту 14 цього Положення, заявникові надсилається мотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.
Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.
Робочий орган протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.
 
16. Виконавчий орган ради протягом п'яти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.
У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник робочого органу протягом п'яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою робочого органу.
Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий — залишається робочому органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.
Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом п'яти днів з дати його прийняття.
 
17. Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.
 
18. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:
- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;
- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості. Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.
Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.
 
19. Дозвіл надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
 
20. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.
 
21. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).
 
22. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6x9 сантиметрів).
 
23. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до робочого органу з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін.
До заяви додається:
  • технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;
  • фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.
Робочий орган протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.
Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
 
24. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце.
У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.
Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.
Плата за надання робочим органом послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.
 
25. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.
У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами.
Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
 
26. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню. Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до робочого органу із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.
До заяви додається:
  • документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;
  • оригінал зареєстрованого дозволу;
  • письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);
  • копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи — підприємця;
  • банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов'язкових платежів.
У разі відсутності зауважень до наданих заявником документів керівник робочого органу протягом п'яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл.
Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.
Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
 
27. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого органу ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами, у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або не переоформлення дозволу в установленому порядку.
Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.
Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами.
Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.
 
28. Плата за тимчасове користування місце розташування рекламних засобів, що перебувають в комунальній власності, розраховується робочим органом у порядку зазначеному в додатку № 5 цих Правил.
 
29. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають у державній або приватній власності визначається їх власниками або уповноваженими ними органами (особами).
 
30. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
 
31. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів для розміщення соціальної рекламної інформації не нараховується.
 
32. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:
- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 38 - 42 цих Правил;
- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, повинен бути декоративно оформлений згідно з ескізом, погодженим відділом архітектури та містобудування, (розповсюджується і на фундаменти, які були розташовані раніше);
- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;
- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.
 
33. Забороняється розташовувати рекламні засоби:
- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;
- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.
 
34. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду.
 
35. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.
 
 
Категорія: РІШЕННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 07 | Додав: Admin (02 Січня 2009)
Переглядів: 1485 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору