П`ятниця, 28 Липень 2017, 08:36

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ЗВІРИМО ЧАС
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
ФОТОГАЛЕРЕЯ
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ





СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ

Головна » Документи » 2013 рік » РІШЕННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 13

Р І Ш Е Н Н Я СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 15 січня 2013 року № 290
Власівська селищна рада
м.Світловодська Кіровоградської області
(двадцять дев'ята позачергова сесія шостого скликання)
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
від 15 січня 2013 року № 290
 
Про структурну реорганізацію відділу
економіки, фінансів та бухгалтерського
обліку та затвердження Положень
 
З метою удосконалення структури виконавчого комітету селищної ради, покращення економічного планування, керуючись ст.26, 42, 54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, -
 
СЕЛИЩНА РАДА в и р і ш и л а:
 
1.Реорганізувати з 01.02.2013 року відділ економіки, фінансів та бухгалтерського обліку виконавчого комітету селищної ради шляхом поділу його на два відділи: - відділ бухгалтерського обліку та звітності; - планово-економічний відділ.
 
2.Затвердити чисельність:
 
- відділу бухгалтерського обліку та звітності в кількості 5 штатних одиниць;
- планово-економічного відділу в кількості 2 штатних одиниці.
 
3.Затвердити Положення про планово-економічний відділ.
 
4.Внести зміни в п.2 Положення про бухгалтерську службу виконкому Власівської селищної ради та викласти його в такій редакції:
«2. Обов’язки бухгалтерської служби виконкому Власівської селищної ради виконує відділ бухгалтерського обліку та звітності.»
 
Селищний голова                                     О.Пасько
 
Затверджено
рішенням селищної ради
№290 від 15 січня 2013 року
 
ПОЛОЖЕННЯ
про планово-економічний відділ Власівської селищної ради
 
1.Загальні положення
1.1.Планово-економічний відділ Власівської селищної ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Власівської селищної ради і підпорядковується селищному голові.
1.2.Планово-економічний відділ у своїй роботі керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, актами Президента України і Верховної Ради України, рішеннями обласної, міської, селищної рад, прийнятих в межах їх компетенції, наказами селищного голови, а також цим Положенням.
1.3.Положення про відділ затверджується селищною радою.
1.4.Структура і чисельність відділу визначається штатним розписом Власівської селищної ради.
1.5.На посади начальника та спеціалістів відділу приймаються особи, що мають повну або базову вищу освіту відповідного професійного спрямування. Усі працівники відділу приймаються на посади і звільняються з посад розпорядженням селищного голови.
1.6.Працівники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
 
2. Основні завдання відділу
Відділ:
2.1.Розробляє і доводить до бюджетних установ селища інструкції з підготовки бюджетного запиту (загальний фонд, спеціальний фонд).
2.2.Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів бюджетними установами (загальний та спеціальний фонди)
2.3.Організовує роботу з розробки та складання проекту бюджету селища по загальному та спеціальному фондам бюджету.
2.4.Розробляє ліміти споживання енергоносіїв у фізичних об’ємах за кожним закладом Власівської селищної ради.
2.5.Підготовка кошторисів бюджетних установ селища з детальними розрахунками в розрізі економічної класифікації видатків.
2.6.Розробляє заходи до ефективного використання бюджетних коштів по загальному та спеціальному фондам бюджету селища.
2.7.Складає розпис видатків бюджету селища, передбачених бюджетом селища, у встановленому порядку готує пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень по загальному та спеціальному фондам.
2.8.Проводить внесення змін до бюджету селища по загальному та спеціальному фондам бюджету.
2.9.Складає фінансову та бюджетну звітність в частині планових призначень.
2.10.Складає та подає у встановлені строки відповідним органам інформації, розрахунки, аналітичні довідки до Управління культури і туризму Світловодського міськвиконкому, до Управління освіти Світловодського міськвиконкому, до Управління охорони здоров’я Світловодського міськвиконкому, до фінансового управління Світловодського міськвиконкому, тощо).
2.11.Розробляє та проводить зміни до штатних розписів установ (освіта, культура, охорона здоров’я, пожежна команда, органи місцевого самоврядування) згідно законодавчих та нормативних документів. Складає звіт по мережі штатів і контингентів бюджетних установ.
2.12.Розглядає у межах своєї компетенції звернення, підприємств, установ, організацій.
2.13.Проводить аналіз споживання та проведення розрахунків за енергоносії, які споживаються бюджетними установами.
2.14.Підготовка проектів рішень селищної ради та виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови з питань бюджетних відносин, та інших питань в межах функцій відділу.
 
3. Відділ має право:
3.1.В установленому порядку одержувати від бюджетних установ та окремих посадових осіб інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для складання проекту бюджету селища.
3.2.Залучати (за погодженням селищного голови) в установленому порядку працівників відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради для організації контролю за виконанням завдань обумовлених цим Положенням. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
3.3.Вносити на розгляд селищного голови проекти рішень сесії селищної ради та її виконавчого комітету, розпоряджень, що належать до компетенції відділу.
3.4.Вимагати від установ, організацій, які фінансуються з бюджету селища про надання дотримання термінів здачі інформацій, які необхідні в роботі відділу
3.5.Повертати виконавцям документи та вимагати їх доопрацювання у випадках порушення встановленого порядку.
 
4. Керівництво відділом
4.1.Відділ очолює начальник планово-економічного відділу.
4.2.Начальник відділу безпосередньо підпорядковується селищному голові.
4.3.Вносить на затвердження селищному голові посадові інструкції працівників відділу. Затверджує та забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між працівниками відділу, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього розпорядку, трудової та виконавчої дисципліни.
4.4.У встановленому порядку вносить пропозиції про призначення, переміщення та звільнення працівників відділу, їх заохочення та накладання стягнення, погоджує надання їм відпустки.
4.5.Координує у встановленому порядку роботу відділу з відділами, управліннями та структурними підрозділами виконавчого комітету.
4.6.Систематично проводить заняття з працівниками відділу по вивченню законодавчої бази.
4.7.Здійснює перевірку законності документів, що надходять до відділу, правильності і своєчасності їх формування.
4.8.Начальник планово-економічного відділу здійснює загальне керівництво роботою відділу.
4.9.Начальник відділу має право підпису документів, що розробляються відділом.
4.10.Працівники відділу діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються селищним головою.
 
5.Заключні положення.
5.1.Припинення діяльності відділу здійснюється у встановленому законом порядку.
5.2.Зміни і доповнення до положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
 
 
Секретар селищної ради                                       Г.Т.Коваль
Категорія: РІШЕННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 13 | Додав: Admin (15 Січень 2013)
Переглядів: 848 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПРО ПОГОДУ

ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору