П`ятниця, 19 Квітня 2024, 02:55

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ

Головна » Документи » 2012 рік » РІШЕННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 12

Рішення сесії №237 від 16 листопада 2012 року
Власівська селищна рада
м.Світловодська Кіровоградської області
(двадцять шоста сесія шостого скликання)
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
від 16 листопада 2012 року                                                             № 237
 
Про затвердження порядку розміщення
тимчасових споруд для провадження
підприємницької діяльності на території
Власівської селищної ради
 
Від імені та в інтересах територіальної громади Власівської селищної ради, з метою врегулювання діяльності у сфері розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території смт.Власівка та на виконання частини четвертої статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244, Правил благоустрою території селища, затверджених рішенням сесії Власівської селищної ради від 24.12.2010 року №23, враховуючи рекомендації постійних депутатських комісій селищної ради та керуючись ст.ст.26, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,
 
СЕЛИЩНА РАДА в и р і ш и л а:
 
1. Затвердити порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Власівської селищної ради (додаток №1).
2. Затвердити Типовий договір про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності за рахунок земель, що перебувають у комунальній власності Власівської селищної ради, з розрахунком розміру плати за договором (додаток 2) та акт прийому-передачі (додаток 3).
3. Затвердити Паспорт прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Власівської селищної ради (додаток 5).
4. Затвердити заяву про надання дозволу на укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності (додаток 4) та заяву - повідомлення, про виконання вимоги паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (додаток 6).
5. Рішення оприлюднити в газеті "Світловодськ вечірній" та на веб-сайт Власівської селищної ради (www.rada-vlasovka.at.ua).
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з регулювання архітектурно-земельних відносин та охорони навколишнього середовища (голова комісії депутат Мисько С.М.), постійну депутатську комісію з питань промисловості, енергетики, місцевого господарства та комунальної власності (голова комісії депутат Якимець М.В.)
 
 
Селищний голова                              О.Пасько
 
Додаток №1
Затверджено рішенням сесії № 237
від 16 листопада 2012 р.
 
Порядок
розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності
на території Власівської селищної ради
 
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в межах території Власівської селищної ради. Тимчасові споруди для розміщення підприємницької діяльності розміщуються у відповідності до Земельного кодексу України, Податкового Кодексу України, Законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про благоустрій населених пунктів", "Про рекламу", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", постанови КМ України від 29 грудня 2003 року N2067 "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами", наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", інших нормативних актів та до цього положення. Користування місцем що перебуває у комунальній власності під розташування торговельної споруди є платним (на умовах оренди).
1.2. Цей порядок не поширюється на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності:
- на землях із особливим режимом використання;
- під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів, розміщення яких здійснюється на підставі розпорядження Власівського селищного голови.
1.3. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
1.4. Терміни у цьому Порядку застосовуються у такому значенні:
архітектурний тип ТС (далі - архітип) - зовнішній архітектурний вигляд ТС із розміщенням інформації про її власника (користувача), назви продукції та/або послуг, які надаються. При розташуванні ТС відповідно до схеми розміщення ТС застосовуються типові ТС;
замовник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити ТС на підставі паспорта прив'язки ТС;
комплексна схема розміщення ТС - схема розміщення ТС на території населеного пункту або його частині затверджена рішенням виконавчого комітету Власівської селищної ради;
паспорт прив'язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території;
пересувна ТС - споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;
стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв. м;
типові ТС - види ТС, виконані за проектами повторного використання;
схема благоустрою ТС - схема, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (з обов’язковим розташуванням квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо);
місце що перебуває у комунальній власності під розташування ТС – площадка, поверхня земельної ділянки, визначена у паспорті прив’язки ТС та договорі про встановлення особистого строкового сервітуту тимчасового користування місцем що перебуває у комунальній власності, на якій розміщується ТС та необхідне для її функціонування обладнання;
договір про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності – документ на землекористування наявність якого передбачається технічною документацією із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж сервітуту та паспортом прив’язки ТС (додаток 1 до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244).
1.5. Комплексна схема розміщення ТС в межах вулиці (провулку, проїзду, площі, майдану, мікрорайону, кварталу тощо), населеного пункту - текстові та графічні матеріали, якими визначаються місця розташування ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.
1.6. Комплексна схема розміщення ТС та архітип розробляються за рішенням селищної ради суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджуються рішенням виконавчого комітету.
Розроблення комплексної схеми розміщення ТС та архітипу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством. Внесення змін та корегування комплексної схеми розміщення ТС здійснюється за пропозицією відділу архітектури та містобудування Світловодської міської ради та виконавчого комітету Власівської селищної ради.
1.7. Розміщення ТС здійснюється з видачею паспорту прив’язки, який є дійсним за умови укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності.
1.8. Холодильне та інше обладнання, що розміщується поряд з ТС, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм, не потребує отримання будь-якого дозволу. При цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25 % площі цієї ТС, а обладнання має розміщуватися поряд з ТС в межах площі згідно договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
1.9. Дообладнання (переобладнання) приміщень усередині будинків та споруд здійснюється на частині їх площі залежно від функціонального призначення та бажаного місця розміщення ТС, а також комплексної схеми розміщення ТС на підставі договору оренди з власником (користувачем) приміщення будинку, споруди за погодженням з органами державного нагляду, необхідність отримання яких передбачено законами України, з дотриманням будівельних, санітарних та пожежних норм. При дообладнанні (переобладнанні) приміщень усередині будинків та споруд IV або V категорій складності розміщення таких приміщень здійснюється відповідно до комплексної схеми розміщення ТС.
1.10. Розміщення ТС на території селищного ринку як торговельного об'єкта здійснюється за згодою дирекції ринку, визначається планувальною документацією території цього ринку.
1.11. Для розміщення групи ТС (але не більше п'яти) розробляється єдиний паспорт прив'язки ТС з прив'язкою кожної окремої ТС з відображенням благоустрою прилеглої території та інженерного забезпечення (на топографо-геодезичній основі М 1:500).
1.12. При розміщенні ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.
1.13. Розміщення ТС на землях комунальної власності, не зазначених в комплексній схемі розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності на території Власівської селищної ради, забороняється та є самовільним зайняттям земельної ділянки.
 
2.Порядок отримання паспорта прив'язки ТС
2.1. Підставою для розміщення ТС є паспорт прив'язки ТС (додаток 5).
2.2. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до виконавчого комітету Власівської селищної ради із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС. Заяви про намір встановити ТС від двох та більше замовників відносно одного й того ж місця розглядаються почергово за їх нумерацією.
2.3. До заяви додаються:
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, її розмірів та конфігурації, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;
- реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація).
Цей перелік документів для встановлення ТС на об’єктах благоустрою селищної ради не переданих в користування іншим особам є вичерпним. Для встановлення ТС на об’єктах благоустрою, які перебувають у користуванні (власності) осіб, не підпорядкованих Власівській селищної раді чи комунальним підприємствам замовником додатково надається попередня згода (договір) з власником або користувачем такого об’єкту.
2.4. Відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам протягом п’ятнадцяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви визначає відділ архітектури та містобудування Світловодської міської ради.
2.5. Про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС, будівельним нормам замовник повідомляється земельно-комунальним відділом Власівської селищної ради письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.
2.5.1. Надання відділом архітектури та містобудування повідомлення про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС, будівельним нормам надає заявнику пріоритетне право на розміщення ТС, та є підставою для відмови у задоволенні заяв поданих пізніше.
2.5.2. У процесі надання повідомлень про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС забороняється проведення аукціонів.
2.5.3. Неотримання замовником паспорту прив’язки ТС протягом 3 місяців з дати надання повідомлення про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС є підставою для скасування пріоритетного права на розміщення ТС.
2.6. Для оформлення паспорта прив'язки замовник звертається в до відділу архітектури та містобудування Світловодської міської ради із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:
- схему розміщення ТС виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500;
- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
- схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів України";
- договір про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності за рахунок земель, що перебувають у комунальній власності Власівської селищної ради (додаток 2);
- технічні умови щодо інженерного забезпечення (за необхідністю), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж. Зазначені документи замовником отримуються самостійно не пізніше двох місяців.
2.7. Паспорт прив'язки ТС оформлюється відділом архітектури та містобудування Світловодської міської ради протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.
2.8. Час, витрачений на підготовку та подачу до відділу архітектури та містобудування Світловодської міської ради схеми розміщення ТС, ескізів фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить в строк підготовки паспорта прив'язки ТС.
2.9. Для підготовки паспорта прив'язки ТС містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються.
2.10. Паспорт прив'язки ТС оформлюється відділом архітектури та містобудування Світловодської міської ради за формою, наведеною у додатку 5.
2.11. Паспорт прив'язки включає:
- схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500, а також схему благоустрою прилеглої території;
- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС);
- технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж;
- реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація). Цей перелік документів є вичерпним.
2.12. Паспорт прив'язки підписується керівником відділу архітектури та містобудування Світловодської міської ради
2.13. При оформлені паспорта прив'язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, не передбачених законом та цим Порядком.
2.14. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:
- подання неповного пакета документів, визначених пунктом 2.6 цього Порядку;
- подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку.
Ненадання паспорта прив'язки з інших підстав не допускається.
2.15. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.
2.16. Паспорт прив'язки підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив'язки або електронному журналі органом, який його видав, з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру.
2.17. Строк дії паспорта прив'язки визначається відділом архітектури та містобудування Світловодської міської ради відповідно до генерального плану, плану зонування та детального плану територій та з урахуванням строків реалізації їх положень та в будь-якому разі не може перевищувати п’яти років.
2.18. Продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив'язки відділом архітектури та містобудування Світловодської міської ради.
2.19. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання, паспорт прив'язки може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки або на новий строк.
2.20. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки.
2.21. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.
2.22. Відновлення благоустрою замовником є обов'язковим.
2.23. Після розміщення ТС замовник подає до відділу архітектури та містобудування Світловодської міської ради письмову заяву за формою, наведеною у додатку 6, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки та уклав договір на тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності.
2.24. Паспорт прив'язки виготовляється у трьох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий - в відділі архітектури та містобудування Світловодської міської ради, третій – в земельно-комунальному відділі Власівської селищної раді.
2.25. Відомості паспорта прив'язки вносяться відділом архітектури та містобудування Світловодської міської ради в інформаційну базу містобудівного кадастру (для стаціонарних ТС).
2.26. Дія паспорта прив'язки призупиняється за таких умов:
- необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС;
- необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження. 2.27. Дія паспорта прив'язки ТС анулюється за таких умов:
- недотримання вимог паспорта прив'язки при її встановленні;
- невстановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив'язки;
- надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку, під час підготовки паспорта прив'язки ТС;
- порушення умов договору на тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності.
2.28. У разі проведення балансоутримувачем планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт на інженерних мережах власнику ТС надається тимчасове місце для розміщення ТС з перенесенням ТС (у тому числі з перенесенням на попереднє місце) за рахунок балансоутримувача цих мереж у місячний строк (при аварійних роботах - тижневий строк) з дати прийняття рішення (розпорядження, наказу) виконавчих органів Власівської селищної ради та її посадових осіб про призупинення дії паспорта прив'язки. На період до надання замовнику тимчасового місця розташування ТС така ТС розташовується в межах місця проведення ремонтних робіт.
2.29. Підставами для відновлення дії паспорта прив'язки ТС є завершення планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт.
2.30. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу.
2.31. Розміщення ТС самовільно забороняється.
2.32. Власники (користувачі) ТС зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.
2.33. У разі коли власник (користувач) ТС має намір змінити її естетичний вигляд, він звертається до управління архітектури та містобудування Світловодської міської ради з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів.
Відділ архітектури та містобудування Світловодської міської ради розглядає нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень керівник відділу архітектури та містобудування Світловодської міської ради візує нові ескізи фасадів ТС.
2.34. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання відповідно до законодавства.
2.35. Документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.
 
3. Порядок укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності
3.1. Після надання відділом архітектури та містобудування повідомлення про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС замовник звертається в селищну раду із заявою щодо укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
До заяви додається:
- схема розміщення тимчасової споруди на топо-геодезичній основі М 1:500 з зазначенням площі земельної ділянки;
- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
- копія документа, що посвідчує особу(паспорт), та свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності – для фізичної особи підприємця;
- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, довідка про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій і копія статуту підприємства (засвідчена нотаріально) – для юридичної особи,
- технічна документація із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельного сервітуту.
Цей перелік документів для укладення Договору про тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності є вичерпним.
3.1. Договір про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності укладається земельно-комунальним відділом селищної ради протягом п’яти робочих днів з часу прийняття рішення селищною радою.
3.2. Площа за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності визначається технічною документацією із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельного сервітуту.
3.3. Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності зараховується до місцевого бюджету.
3.4. Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності справляється в порядку та на умовах, визначених типовим договором про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності (додаток 2).
3.5. Розмір оплати тимчасового користування місцем, що перебуває в комунальній власності для стаціонарних та пересувних ТС встановлюється на рівні орендної плати, яка затверджена рішенням сесії від 18 січня 2011 року № 33 "Про порядок нарахування плати за землю на території Власівської селищної ради".
 
4. Заключні положення
4.1. Контроль за видачею та реєстрацію паспорту прив'язки ТС здійснює відділ архітектури та містобудування Світловодської міської ради, а за укладанням договорів про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності - земельно–комунальний відділ Власівської селищної ради.
4.2. Будівлі і споруди, ТС встановлені, розміщені з порушенням вимог цього Порядку, вважаються самовільно встановленими і підлягають демонтажу.
4.3. У випадку самовільного встановлення, розміщення ТС Власівська селищна рада зобов’язує власника об’єкта демонтувати даний об’єкт на протязі 10 днів.
4.4. У випадку невиконання власником об’єкта припису земельно-комунального відділу селищної ради або відділу архітектури та містобудування Світловодської міської ради на демонтаж самовільно встановленої, розміщеної будівлі, споруди, ТС, селищна рада силами комунальних служб проводить демонтаж самовільно встановленого об’єкта за рахунок власника об’єкта. Відповідний об’єкт зберігається на спеціальному майданчику, що охороняється, та може бути повернутий власнику після відшкодування вартості витрат на його демонтаж, транспортування та зберігання.
4.5. Зміни і доповнення до цього Порядку вносяться рішенням сесії селищної ради, відповідно до її регламенту.
 
Начальник земельно-комунального відділу Л.Жарікова
 
 
Додаток № 2
Затверджено рішенням сесії № 237
від 16 листопада 2012 р.
 

 
Додаток № 3 
Затверджено рішенням сесії № 237 
від 16 листопада 2012 р.
 
 
Додаток № 4 
Затверджено рішенням сесії № 237 
від 16 листопада 2012 р.
 
 
Додаток № 5 
Затверджено рішенням сесії № 237 
від 16 листопада 2012 р.
 
 
Додаток № 6 
Затверджено рішенням сесії № 237 
від 16 листопада 2012 р.

Заява 
 

 
Категорія: РІШЕННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 12 | Додав: Admin (17 Листопада 2012)
Переглядів: 2726 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору