Вівторок, 21 Листопад 2017, 21:15

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ЗВІРИМО ЧАС
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ

Головна » Документи » 2009 рік » РІШЕННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 09

Тимчасове Положення про порядок продажу земельних ділянок...
 
ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про порядок продажу земельних ділянок
та передачі їх в оренду на конкурентних засадах
на території Власівської селищної ради
Кіровоградської області
 
 
V.Порядок набуття права оренди земельних ділянок несільськогосподарського призначення шляхом проведення земельних аукціонів
1.Основні положення
1.1. Вільні земельні ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис) призначені для продажу суб'єктам підприємницької діяльності під забудову, підлягають продажу або надаються в оренду на конкурентних засадах (земельні торги) відповідно до статей 134-137 Земельного кодексу України.
Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки комунальної власності або права на них у разі:
- розташування на земельній ділянці об'єктів нерухомого майна, що перебувають у власності громадян, юридичних осіб, в яких відсутні акції (частки, паї), що належать державі, крім випадків відмови власника розташованого на земельній ділянці нерухомого майна від її викупу або укладення договору оренди;
- використання земельних ділянок для користування надрами та спеціального водокористування відповідно до отриманих спеціальних дозволів (ліцензій);
- використання релігійними організаціями, які легалізовані в Україні, земельних ділянок під культовими будівлями;
- перебування в користуванні земельних ділянок або розташованих на них будівель підприємств, установ та організацій, що належать до державної та комунальної власності, підприємств і громадських організацій у сферах культури і мистецтв;
- будівництва та обслуговування лінійних об'єктів транспортної та енергетичної інфраструктури (доріг, газопроводів, водопроводів, ліній електропередачі, нафто- та газових терміналів, електростанцій тощо);
- проведення комплексної реконструкції кварталів застарілого житлового фонду;
- будівництва соціального та доступного житла.
Продаж зазначених земельних ділянок здійснюється з урахуванням містобудівної та землевпорядної документації, даних державного земельного кадастру з ініціативи селищної ради, покупців, державних органів земельних ресурсів.
Земельні торги можуть проводитися за рішенням суду.
У земельних торгах можуть брати участь фізичні та юридичні особи, які сплатили реєстраційний та гарантійний внески і можуть бути покупцями відповідно до чинного законодавства України.
Вибір земельних ділянок комунальної власності та формування земельних лотів для земельних торгів здійснюється замовником на підставі проектів землеустрою щодо впорядкування території населеного пункту, аналізу матеріалів інвентаризації земель, з урахуванням наявних результатів планування використання земель, організації землеустрою, наявної земельно-кадастрової, містобудівної документації та державних будівельних норм, з урахуванням громадських інтересів, а також на основі маркетингу ринку земель, обґрунтування зацікавленості потенційних інвесторів щодо конкретних земельних ділянок.
Власівська селищна рада приймає рішення про відчуження земельних ділянок, у тому числі разом з розташованими на них об'єктами нерухомого майна комунальної власності, або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису), визначає перелік таких земельних ділянок для продажу на земельних торгах окремими лотами.
Пріоритетними об'єктами земельних аукціонів щодо набуття права оренди земельних ділянок є ділянки для реалізації інвестиційних проектів з комплексного освоєння та розвитку території та вільні земельні ділянки державної або комунальної власності, які планується надати під багатоповерхову (багатоквартирну) житлову забудову.
Після реалізації інвестиційних проектів з комплексного освоєння та розвитку території земельні ділянки можуть розбиватися на окремі лоти та продаватися на земельних торгах.
Земельна ділянка, призначена для продажу під забудову, виставляється на земельні торги після:
- визначення меж в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовими знаками;
- визначення вартості лота, причому вартість земельної ділянки дорівнює її нормативній грошовій оцінці;
- складання технічного паспорта земельної ділянки.
Замовником виконання робіт з виготовлення технічної документації виступає організатор аукціону, або заявник при умові укладання угоди (додаток 5).
Підставою для фінансування робіт є угода між замовником та ліцензованою землевпорядною організацією з розроблення документації земельної ділянки, яка виставляється на земельний аукціон.
1.2. Видатки, пов'язані зі складанням технічного паспорта на земельну ділянку, а також технічної документації, що додається до паспорта, провадяться за рахунок коштів відповідного бюджету.
Умовами проведення аукціону обов'язково передбачається відшкодування переможцем аукціону затрат на виготовлення технічного паспорта земельної ділянки та документації із землеустрою.
1.3. У технічному паспорті земельної ділянки, яка виставляється на земельні торги, відображаються відомості про:
- розмір земельної ділянки;
- місце розташування (адреса);
- форму власності;
- грошову оцінку земельної ділянки або прав на неї (оренди, суперфіцію, емфітевзису) та оцінку розташованого на ній об'єкта нерухомого майна і стартову ціну;
- природний і господарський стан земельної ділянки;
- цільове призначення земельної ділянки;
- містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки;
- інвентаризаційний опис будівель і споруд ( для забудованої земельної ділянки).
1.4. Технічна документація складається з 4-х книг:
Книга 1 :
кадастровий план земельної ділянки;
акт погодження суміжних меж;
копії інших документів, використаних для складання технічного паспорта.
Книга 2 :
експертні висновки та розрахунки;
відомості про обчислення площ та абриси прив'язки межових знаків до пунктів геодезичної мережі;
журнали геодезичних вимірювань;
каталоги координат поворотних точок зовнішньої межі тощо.
Книга 3 :
проект відведення земельної ділянки;
технічний звіт про перенесення меж земельної ділянки в натуру.
Книга 4:
звіт про експертну грошову оцінку земельної ділянки.
1.5. Для складання технічного паспорта використовуються дані державного земельного кадастру, матеріали землевпорядної та містобудівної документації, результати інженерно-геологічних, санітарно-гігієнічних, ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень і вишукувань, дані державного реєстру земель, звіту про експертну грошову оцінку, інших документів.
1.6. Технічний паспорт є офіційним документом, що використовується організатором торгів для підготовки повідомлення про кількісні та якісні характеристики земельної ділянки, яка виставляється на земельні торги.
1.7. На рішення Власівської селищної ради про затвердження технічного паспорта земельної ділянки та ціни продажу чи розміру орендної плати за земельні ділянки організатор аукціону не пізніше ніж за 30 (тридцять) днів до проведення торгів публікує в друкованому засобі масової інформації офіційне повідомлення про проведення земельного аукціону.
Офіційна інформація про об'єкт продажу (лот) повинна містити такі відомості:
- місцезнаходження та розмір земельних ділянок;
- цільове призначення та функціональне використання земельних ділянок;
- стартову ціну;
- умови участі в аукціоні;
- місце і час проведення торгів;
- містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки;
- час та місце проведення аукціону;
- назву, адресу установи, прізвище та посаду, номер телефону особи, в якої можна ознайомитись з технічним паспортом земельної ділянки;
- про строк подачі заяв та документів на участь в аукціоні.
1.8. Не пізніше 30-ти днів до початку аукціону організатор аукціону має розмістити на тих земельних ділянках, які пропонуються для продажу, рекламні щити з офіційною інформацією про об'єкт продажу (лот).
1.9. З моменту опублікування повідомлення організатор аукціону надає особам, які бажають взяти участь в аукціоні, можливість придбати за ціною, що встановлюється організатором, інформаційний пакет учасника аукціону та безоплатні консультації з питань проведення земельного аукціону.
1.10. Інформаційний пакет має включати:
- дані про місцезнаходження, площу та межі земельної ділянки;
- цільове призначення земельної ділянки;
- викопіювання з генерального плану, схему розміщення земельної ділянки;
- умови використання земельної ділянки;
- початкову ціну об'єкта аукціону;
- копії висновків спеціально уповноважених органів;
- згоду попереднього землекористувача (у разі необхідності);
- копію Положення по проведенню земельного аукціону;
- умови продажу земельної ділянки та проект договору купівлі-продажу земельної ділянки;
- інші інформаційні та обґрунтовуючі матеріали і документи (у разі необхідності).
1.11. Організатор аукціону забезпечує рівні умови участі всіх заявників в аукціонах та дотримання конфіденційності інформації, що міститься в заяві.
1.12. Виконавець земельних торгів на підставі підтверджуючих документів на право проведення робіт з продажу нерухомості та договору із організатором проводить аукціон відповідно до ліцензії на продаж нерухомості до початку окремого ліцензування робіт з продажу земель.
2. Порядок подання заяв на аукціон
2.1. Для участі в аукціоні заявник - фізична особа (або її представник) чи уповноважена особа заявника - юридичної особи заповнює заяву (клопотання) українською мовою друкованими літерами чорним шрифтом без будь-яких виправлень (Додаток 3).
2.2. Заява (клопотання) подається відповідно до затвердженої форми в трьох примірниках.
2.3. Заява фізичної особи засвідчується підписом фізичної особи або її представниками. Клопотання юридичної особи засвідчується підписом керівника та печаткою юридичної особи.
2.4. При поданні заяви організатор аукціону присвоює заяві спеціальний номер, який містить інформацію про дату, коли було подано заяву, номер аукціону, на який вона подається, а також порядковий номер заяви.
2.5. В заяві заявника - фізичної особи вказується:
- прізвище, ім'я та по батькові, реквізити паспорта заявника, адреса заявника, ідентифікаційний номер;
- назва, місцезнаходження, розмір та цільове призначення земельної ділянки, яку хоче придбати заявник;
- згода заявника виконувати умови участі в аукціоні, визначені інформаційним пакетом учасника аукціону, з якими повинен ознайомитись заявник;
- документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внеску;
- інформація про представника заявника у випадку, якщо заяву подає представник.
Під час подання заяви фізична особа пред'являє паспорт або документ, що його замінює, а також довідку про сплату застави на рахунок, відкритий для обслуговування аукціону, і, у разі необхідності, свідоцтво про реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності.
2.6. У клопотанні юридичної особи зазначається:
- повна назва, місцезнаходження та реквізити заявника;
- назва, місцезнаходження, розмір та цільове призначення земельних ділянок, які хоче придбати заявник;
- згода заявника виконувати умови аукціону, визначені інформаційним пакетом учасника аукціону, з якими має ознайомитись заявник.
Разом з клопотанням юридична особа подає такі документи:
- нотаріально завірені копії установчих документів;
- свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності (нотаріально завірена копія);
- копія довідки про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
- документ, що посвідчує право уповноваженої особи на виконання дій, передбачених цим Положенням;
- довідку про оплату застави на рахунок, відкритий для обслуговування аукціону;
- довідку банку про реквізити поточних рахунків та наявність коштів на розрахунковому рахунку клієнта.
При поданні заяви уповноважена особа заявника - юридичної особи, пред'являє паспорт.
2.7. Усі дії, пов'язані із заповненням заяви на участь в аукціоні, виконуються безпосередньо заявником - фізичною особою або її представником.
2.8. Усі дії щодо подання клопотання юридичною особою на участь в аукціоні виконує уповноважена особа заявника - юридичної особи.
2.9. Представником заявника - фізичної особи вважається фізична особа, яка є її законним представником та виконує від імені заявника дії, пов'язані з участю в аукціоні за її довіреністю. Представник заявника подає із заявою паспорт або документ, що його замінює, і довіреність від заявника на подання заяви.
2.10. Заява від заявника, що має фізичні вади, може бути заповнена на його прохання іншою особою, у тому числі працівниками організатора аукціону, які приймають заяву, за умови особистого подання заявником цієї заяви та засвідчення заяви його власноручним підписом.
2.11 Довіреність від заявника повинна бути нотаріально засвідчена.
2.12. Уповноваженою особою заявника - юридичної особи є фізична особа, яка на підставі службових повноважень або довіреності від заявника-юридичної особи безпосередньо виконує всі дії, передбачені цим Положенням від імені заявника.
2.13. При прийнятті заяви перевіряється:
- правильність оформлення заяви;
- особу заявника (за документами, поданими заявником або його представником) на відповідність відомостей, зазначених у заяві.
2.14. Якщо під час перевірок поданих документів не виявлено помилок та порушень, то організатор аукціону:
- у присутності заявника (його представника або уповноваженої особи) реєструє заяву в книзі реєстрації заяв окремо по кожній ділянці.
До книги реєстрації заяв заносить порядковий номер заяви, дату, прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи або уповноваженого юридичної особи, назву юридичної особи;
- засвідчує заяву підписом та відповідним штампом організатора аукціону;
- залишає в себе оформлену заяву і всі документи, представлені заявником;
- укладає із заявником угоду про умови участі в земельних торгах (додаток4).
2.15. Під час подання заяви сплачується реєстраційний внесок, а також подаються документи, які підтверджують сплату завдатку в розмірах, передбачених цим Положенням.
2.16. Особи, які подали заяву (клопотання) вносять завдаток (гарантійний внесок) у розмірі 10 відсотків від початкової ціни об'єкта аукціону та сплачують вартість інформаційного пакета учасника аукціону. Якщо особа виявляє бажання брати участь у купівлі кількох об'єктів, що виставлені на аукціон, розмір завдатку може бути зменшений і складати не більше 10 відсотків суми стартових цін цих об'єктів. Учасник аукціону має право придбати на аукціоні лише ті об'єкти, на які подані заяви та за які внесено завдаток і оплачено вартість інформаційного пакета учасника аукціону.
2.17. Заява не приймається та повертається заявникові разом з поданими документами для переоформлення у випадках:
- виявлення помилок;
- відсутності на момент подання заяви документів, передбачених цим Положенням;
- подання заяви неналежною особою;
- відмови укласти угоду про умови участі в земельних торгах.
2.18. Прийом заяв для участі в аукціоні завершується за три робочі дні до дати проведення аукціону.
2.19. Після реєстрації заяви заявник набуває статусу учасника аукціону.
2.20. Фізичні та юридичні особи, які зареєстровані як учасники аукціону, укладають з організатором аукціону угоду про умови участі в аукціоні з продажу земельної ділянки.
Зареєстрована заява (клопотання) та укладена і належним чином оформлена угода є підставами для участі в аукціоні.
3. Порядок та умови проведення аукціону
3.1. Земельний аукціон проводиться лише за наявності не менше двох учасників на кожний лот. За наявності лише одного учасника лот з торгів знімається.
3.2. Для участі в аукціоні учасники одержують квитки учасників аукціону, які повинні містити такі відомості:
- номер, під яким особа бере участь в аукціоні;
- реквізити учасника торгів;
- адреси земельних ділянок, які пропонуються для продажу на аукціоні.
3.3. Аукціон проводить ліцитатор.
3.4. У день проведення аукціону здійснюється реєстрація явки учасників аукціону. Кожен учасник зобов'язаний пред'явити паспорт, квиток учасника аукціону, який одночасно є табличкою з аукціонним номером покупця і який повинен обов'язково бути повернений після закінчення торгів для відшкодування суми застави. Реєстрація починається за одну годину та закінчується за 20 хв. до початку аукціону. Незареєстровані особи до торгів не допускаються.
3.5. Аукціон починається з оголошення ліцитатором правил проведення торгів та штрафних санкцій, що застосовуються до учасників аукціону.
3.6. По кожному винесеному на торги лоту ліцитатор оголошує назву, коротку характеристику та початкову ціну об'єкта аукціону.
3.7. Якщо в ході аукціону протягом трьох хвилин після оголошення стартової ціни учасники не виявили бажання придбати лот, ліцитатор знімає об'єкт з торгів.
3.8. Учасникам, які не виявили бажання придбати об'єкт за стартову ціну, сума завдатку не повертається.
3.9. У процесі торгів ліцитатор має право збільшувати ціну лише на крок, визначений організатором аукціону.
3.10. Кожен з покупців має право сповіщати про готовність купити лот двома рівноцінними способами, тобто підняти табличку з аукціонним номером, що засвідчує прийняття ціни, запропонованої ліцитатором (прийняття пропозиції ціни без голосу), або без додаткових оголошень підняти табличку і одночасно оголосити свою пропозицію стосовно ціни об'єкта, яка мусить бути більшою, ніж ціна, названа ліцитатором, мінімум на один крок аукціону, але обов'язково кратною кроку (пропозиція ціни з голосу).
3.11. Торги починаються з оголошення ліцитатором початкової ціни лота з одночасним ударом аукціонного молотка (гонга), і, якщо хоча б один з покупців сповіщає одним з можливих способів про готовність придбати лот, ліцитатор збільшує початкову ціну або ціну, запропоновану учасником торгів, на розмір кроку торгів з подальшим послідовним збільшенням ціни.
3.12. Якщо ціна, запропонована з голосу одним із учасників торгів, більша за ціну, оголошену ліцитатором, то ліцитатор називає номер цього покупця і запропоновану цим покупцем ціну. Потім ліцитатор оголошує ціну, що дорівнює запропонованій покупцем ціні, збільшеній на крок торгів.
3.13. Якщо ціна, запропонована з голосу одним із учасників торгів більша за ціну, оголошену ліцитатором, але не кратна відповідному кроку, то ліцитатор трактує цю позицію як згоду покупця збільшити ціну на відповідну кількість кроків аукціону, називає номер цього покупця і запропоновану цим покупцем ціну, кратну кроку торгів.
3.14. Якщо покупець підняв табличку та оголосив ціну, меншу за оголошену ліцитатором або попереднім покупцем, то ліцитатор повторює свою ціну або ціну попереднього покупця, вважаючи підняття таблички покупцем, що запропонував меншу ціну, як згоду прийняти ціну, яку назвав ліцитатор або попередній покупець. Потім ліцитатор оголошує наступну ціну, збільшену на відповідний крок аукціону.
3.15. Мовчання покупця, що першим підніс табличку з номером після оголошення ліцитатором ціни, трактується як згода покупця на запропоновану ліцитатором ціну. Після цього ліцитатор називає номер покупця, що першим підніс табличку, і оголошує наступну ціну відповідно до кроку аукціону.
3.16. Якщо виникає ситуація, коли після запропонованої ліцитатором ціни одночасно декілька покупців підіймають свої таблички з номерами (без голосу), то ліцитатор називає нову ціну, збільшену на крок торгів, не оголошуючи номерів покупців доти, поки будь-який з покупців не оголосить свою ціну, або ліцитатор не визначить, який з покупців підняв табличку першим при черговому збільшенні оголошеної ліцитатором ціни.
3.17. Якщо при послідовному збільшенні ціни ліцитатором одночасно декілька покупців залишають свої таблички піднятими, ліцитатор у будь-який момент на свій розсуд може запропонувати покупцям оголосити свої ціни і після першого оголошення одним із покупців своєї пропозиції назвати номер покупця, що оголосив цю пропозицію, а також ціну, запропоновану цим покупцем, а потім оголосити наступну ціну, збільшену на відповідний крок торгів.
3.18. Торги по лоту закінчуються з ударом молотка (гонга) і проголошенням ліцитатором слова "продано", коли ліцитатор після триразового, з інтервалом в 1хв., оголошення чергової ціни не буде запропоновано вищу ціну. Переможцем торгів визнається покупець, аукціонний номер якого ліцитатор назвав останнім і який запропонував найвищу ціну за лот.
3.19. Продаж лота здійснюється не швидше другого кроку проведення відкритих аукціонних торгів ліцитатором. Значення кроку при продажу земельної ділянки визначається за такою шкалою:

Стартова ціна, тис.грн. Крок аукціону, тис.грн. (не менше)
До 10 включно________________01
Від 10 до 50 включно__________03
Від 50 до 100 включно_________05
Від 100 до 500 включно________10
Від 500 до 1000 включно_______20
Від 1000 до 3000 включно______30
Від 3000 до 5000 включно______40
Від 5000 до 10000 включно_____50
Більше 10000_________________100

Значення кроку при набутті права на оренду земельної ділянки визначається в розмірі одного відсотка від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
3.20. Після закінчення торгів по лоту ліцитатор оголошує про продаж лота, називає адресу земельної ділянки, ціну продажу, аукціонний номер переможця торгів і викликає переможця для підписання протоколу, який ведеться під час аукціону. До протоколу заноситься назва лоту, початкова ціна, пропозиції учасників аукціону та результат торгів (остаточна ціна продажу, реквізити переможця). Протокол підписується також уповноваженим представником організатора аукціону. Протокол складається у трьох примірниках: один - для переможця, другий - для ради, третій - юридичній особі, яка проводить аукціон.
3.21. Учасник-переможець торгів, який відмовився від підписання протоколу аукціону, позбавляється права на подальшу участь в аукціоні. Сума застави йому не повертається. За рішенням ліцитатора торги по цьому об'єкту можуть бути поновлені в день проведення аукціону.
3.22. Не пізніше трьох робочих днів після підписання протоколу, продавець і учасник-переможець земельного аукціону укладають договір купівлі-продажу земельної ділянки, який посвідчується нотаріально.
3.23. Переможцеві аукціону сума завдатку зараховується при подальших розрахунках.
3.24. Сума завдатку повертається всім учасникам аукціону протягом 10 банківських днів після закінчення аукціону, крім переможця, осіб, на яких накладено штраф у розмірі завдатку, та осіб, які не виявили бажання придбати об'єкти аукціону при оголошенні початкової ціни. Особи, на яких накладено штраф у розмірі частини завдатку, одержують суму застави з відрахованою сумою штрафу.
3.25. При поверненні коштів заявникам кошти перераховуються на власний поточний рахунок заявника, вказаного в заяві, або виплачуються фізичній особі банківською установою.
3.26. Оплата за інформаційний пакет та інші внески поверненню не підлягають.
3.27. Витяг з протоколу аукціону та угода про умови участі в аукціоні є підставою для внесення коштів на бюджетний рахунок відповідної ради (до державного бюджету) за придбану земельну ділянку. Вартість придбаної земельної ділянки оплачується покупцем в порядку, передбаченому договором купівлі-продажу земельної ділянки. У випадку невнесення коштів результати аукціону по конкретному лоту анулюються, витяг з протоколу визнається таким, що втратив чинність, а сума застави не повертається особі, яка стала переможцем торгів.
3.28. За рішенням ліцитатора під час аукціонних торгів по певному лоту в залі можуть бути присутні учасники аукціону, які не беруть участі в торгах по цьому лоту, а також запрошені організатором особи, які не є учасниками аукціону.
На аукціоні можуть бути присутні й інші особи, які придбали вхідні квитки і не беруть участі в торгах по виставлених лотах. Вартість вхідного квитка визначається організатором аукціону.
3.29. Після закінчення торгів по кожному лоту ліцитатор має право оголосити перерву до 15 хвилин.
3.30. Всі дискусії та суперечки з ведення аукціону ліцитатор розв'язує безпосередньо в процесі аукціонних торгів.
3.31. Під час проведення аукціонних торгів (від моменту їх початку до завершення) по кожному окремому лоту не допускається:
- ведення розмов учасниками торгів та запрошеними особами;
- втручання будь-яким чином у торги осіб, які не заявлені в торгах по конкретному лоту;
- переміщення по залу учасників торгів без дозволу ліцитатора;
- ведення прямої телевізійної трансляції, аудіо- чи відеозапису, фотографування у ході торгів;
- втрата квитка учасником аукціону до закінчення терміну реєстрації;
- неповернення квитка учасником аукціону;
- відмова учасника підписати протокол;
- відмова учасника здійснити платежі згідно з протоколом аукціону;
- здійснення інших дій, що порушують порядок проведення торгів.
3.32. Ліцитатор для усунення порушень та поновлення порядку має право:
- усно попередити учасника торгів чи запрошену особу про усунення порушень, але не більше одного разу за кожний вид порушень;
- вимагати від учасника торгів чи запрошеної особи покинути зал торгів за неодноразове порушення порядку торгів;
- не допустити торги по конкретному лоту за порушення, несумісні з подальшим веденням торгів по лоту;
- накладати на учасника аукціону штраф у розмірі двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, але не більше розміру завдатку по конкретному лоту, за втрату квитка учасника торгів до закінчення моменту реєстрації, за неодноразові порушення порядку;
- накладати на учасника аукціонів штраф у розмірі застави по конкретному лоту за відсутності згоди придбати об'єкт аукціону при оголошенні початкової ціни, відмову підписати протокол аукціону, відмову сплатити кошти згідно з протоколом, неповернення квитка учасника.
Санкції можуть застосовуватись окремо або в сукупності.
4.Визнання земельних аукціонів такими, що не відбулися
4.1. Земельні аукціони можуть бути визнані такими, що не відбулися, у випадку:
- відсутності учасників або ж наявності лише одного зареєстрованого учасника аукціону по виставленому лоту;
- якщо жоден із покупців не запропонував ціну, вищу за стартову ціну земельної ділянки по лоту;
- якщо порушений порядок проведення земельного аукціону, передбачений цим Положенням;
- несплати в установлений термін переможцем земельних торгів належної суми за придбану земельну ділянку або за придбані права на земельну ділянку;
- якщо є обґрунтовані підстави вважати, що серед учасників аукціону існує змова щодо виставлених лотів або ж стало відомо про змову між учасниками і особою, яка проводить аукціон.
4.2. Рішення про визнання земельного аукціону таким, що не відбувся, приймає організатор аукціону на підставі висновку аукціонної комісії.
Спори щодо визнання результатів аукціонів недійсними вирішуються в судовому порядку.
5. Повторний продаж та надання в оренду вільних земельних ділянок на аукціоні.
5.1. Організатор складає перелік земельних ділянок, не проданих або знятих з продажу на аукціоні, та в десятиденний строк подає інформаційне повідомлення про землі, що підлягають повторному продажу на аукціоні.
5.2. Для повторного проведення аукціону можлива зміна умов продажу (початкова ціна, але не нижче експертної грошової оцінки, а також можлива зміна критеріїв визначення переможця та цільове призначення земельних ділянок).
5.3. У випадку триразового не продажу земельної ділянки стартова ціна може бути зменшена не більше як на 30 відсотків із затвердженням її на сесії радою.
5.4. Зміна цільового використання земельної ділянки проводиться відповідно до чинного законодавства.
6. Вступ у право власності чи набуття права оренди та порядок розрахунків
6.1. Рішення організатора про затвердження проектів землеустрою, угода про умови участі в земельних торгах (аукціоні) та протокол аукціону є необхідними підставами для укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки або прав на неї, який посвідчується нотаріально.
6.2. Договір купівлі-продажу земельної ділянки або прав на неї укладається протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня проведення земельних торгів. Якщо протягом 30 календарних днів переможець земельних торгів не з'явився до організатора для укладення договору купівлі-продажу, з продавця знімаються зобов'язання продажу земельної ділянки за результатами земельних торгів і торги визнаються такими, що не відбулися.
6.3. Договір оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки укладаються не пізніше 3 (трьох) місяців з моменту укладення договору купівлі-продажу прав на земельну ділянку.
6.4. У разі відмови переможця торгів укласти договір купівлі-продажу земельної ділянки або прав на неї, торги по лоту визнаються, такими, що не відбулися, а гарантійний внесок переможцю земельних торгів при цьому не повертається.
6.5. Договір купівлі-продажу земельної ділянки або прав на неї є підставою для внесення коштів. Кошти повинні бути внесені протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту укладення договору купівлі-продажу лота, якщо інше не передбачено угодою про умови участі в земельних торгах (аукціонах) або договором купівлі-продажу.
6.6. У випадку продажу земельної ділянки або прав на неї із розстроченням платежу в договорі купівлі-продажу обов'язковою умовою є врахування офіційних індексів інфляції на момент здійснення розстрочених платежів.
6.7. Документ про оплату або сплату першого внеску (у разі продажу земельної ділянки з розстроченням платежу) є підставою для видачі державного акту на право власності на земельну ділянку та його державної реєстрації.
6.8. Договір купівлі-продажу прав на земельну ділянку та документ про оплату є підставою для укладання договору оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки та його державної реєстрації.
7. Порядок зарахування, розподілу та використання коштів від проведення земельного аукціону.
7.1. Кошти, які надходять на рахунок організатора аукціону від реалізації інформаційних пакетів учасників аукціону, реєстраційні внески, кошти за вхідні квитки на аукціон від осіб, які не беруть участі в аукціоні, сума застав, які не повертаються учасникам аукціонів, використовуються на покриття затрат з підготовки та проведення аукціонів, на підготовку наступних аукціонів, а також на оплату праці ліцитаторів.
Кошти, які надходять від продажу земельних ділянок у власність, розподіляються відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на (поточний) рік".

Секретар ради Я.Головко

вик.Жарікова Л.М.
 
Категорія: РІШЕННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 09 | Додав: Admin (22 Червень 2009)
Переглядів: 1816 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ

ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору