Четвер, 20 Липень 2017, 20:38

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ЗВІРИМО ЧАС
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
ФОТОГАЛЕРЕЯ
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ





СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ регуляторного впливу
21 Вересень 2012, 21:22
Аналіз регуляторного впливу
 
1. Визначення проблеми
Відповідно до пункту 24 статті 26 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб" від 29.12.2010 р. № 1253, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 434 від 27.08.2012 р. „Прогнозні середньорічні показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України на 2013 рік”, наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України № 215 від 30.09.1998 р. "Про затвердження Єдиного класифікатора житлових будинків залежно від якості житла та наявного інженерного обладнання", ст. 170 Податкового кодексу, селищна рада визначає мінімальну вартість місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території смт.Власівка. Даним проектом рішення Власівською селищною радою пропонується визначити мінімальну вартість місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території смт.Власівка.
 
2. Визначення цілей державного регулювання.
Ціллю прийняття цього регуляторного акту є затвердження Методики розрахунку мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.м. загальної площі нерухомого майна фізичних осіб, визначення мінімальної суми місячного орендного платежу 1 кв. м. нерухомого майна фізичних осіб на території смт.Власівка та забезпечення відповідних надходжень до бюджету.
 
3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.
Альтернативи щодо вирішення проблеми немає, оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб" від 29.12.2010 р. № 1253 органи місцевого самоврядування визначають мінімальну вартість місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб. Обраний спосіб: - відповідає вимогам чинного законодавства. - забезпечує досягнення цілей державного регулювання. - забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики. - встановлює вартість місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території селищної ради.
 
4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Згідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб" від 29.12.2010 р. № 1253 місцеві ради визначають мінімальну вартість 1 квадратного метра нерухомого майна фізичних осіб на території яких розміщене зазначено майно. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення селищної ради. Тому, вирішення проблеми щодо визначення мінімальної вартості 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території селищної ради пропонується шляхом прийняття рішення Власівської селищної ради „Про затвердження Методики розрахунку та визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.м. нерухомого майна фізичних осіб на території смт.Власівка”
 
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей в разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття регуляторного акту забезпечить належне справляння місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території селищної ради та надходження зазначених платежів до бюджету в прогнозованих обсягах. Для впровадження вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету.
 
6. Очікувані результати від прийняття регулярного акта.
Визначення очікуваних результатів від прийняття запровадженого рішення припускає наведення аналізу вигод та витрат, які виникають у фізичних осіб, на яких поширюється дія даного регуляторного акту. Даний регуляторних акт певним чином впливає на інтереси фізичних осіб, органів державної податкової служби та місцевого самоврядування. Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, що виникнуть у фізичних осіб, на яких поширюється його дія, нижче наведена таблиця аналізу вигод та витрат, яка визначає результати прийняття запропонованого проекту рішення.
 
Таблиця вигод та витрат
 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси органів
місцевого самоврядування
Нормативний акт Власівської селищної ради щодо визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території Власівської селищної ради відповідатиме вимогам чинного законодавства.

Відсутні

  Створення позитивного іміджу влади.  
  Збільшення надходжень до бюджету.  
Інтереси органів державної податкової служби Застосовуватимуть у роботі нормативні акти Власівської селищної ради, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства. Відсутні
  Збільшення надходжень до селищного бюджету.  
Інтереси платників податків і зборівзабезпечення інтересів територіальної громади селищної ради   Відсутні

7. Строк дії регуляторного акту.
Строк дії регуляторного акту не обмежений, якщо інше не буде передбачено законом.
 
8. Показники ефективності регуляторного акта.
- Надходження коштів до бюджету.
- Кількість платників збору.
- Розмір коштів і час, що витрачатимуться фізичні особи, пов'язаних з виконанням вимог регуляторного акту.
- Рівень поінформованості фізичних осіб з основних положень регуляторного акту.
 
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної звітності.
Під час прийняття регуляторного акту, у встановлені чинним законодавством строки та на врегулювання яких спрямована дія акта, відділом економіки, фінансів та бухгалтерського обліку селищної ради проводитиметься базове відстеження результативності дії акту.
Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей, буде здійснене повторне відстеження результативності дії акту, при умові його чинності.
Кожні 3 роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії акту, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження результативності цього акту.
Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 535 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПРО ПОГОДУ

ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору