Субота, 27 Квітня 2024, 03:24

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ регуляторного впливу
27 Грудня 2011, 19:50
А Н А Л І З регуляторного впливу
 
Цей аналіз регуляторного впливу (далі - Аналіз) розроблений на виконання та з дотримання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" від 11.09.03р. №1160-ІУ та "Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04р. № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Власівської селищної ради "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для КВКП "Водограй".
 
1. Опис проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання
У селищі Власівка у сфері надання комунальних послуг з централізованого водопостачання та водовідведення виробником послуг є комунальне водопровідно-каналізаційне підприємство Водограй". Водозабірні свердловини, каналізаційні очисні споруди, каналізаційні насосні станції, водопровідні та каналізаційні мережі знаходяться на балансі КВКП "Водограй".
Утримання цих підрозділів та виробництво комунальних послуг відбувається за рахунок коштів сплачених споживачами послуг - населенням, бюджетними організаціями та установами, іншими сторонніми організаціями та підприємствами селища.
Проблема необхідності встановлення нових тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення викликане зростанням цін на всі матеріали, енергоносії, паливо-мастильні матеріалі, зростанням рівня мінімальної зарплати. В порівнянні з 2009 роком (рік розрахунку коригованого тарифу) вартість електроенергії зросла в 1,5 рази, мінімальна зарплата в 1,6 рази, податки в 1,5 рази. Це негативно впливає на фінансове становище підприємства і становить загрозу для безперебійного забезпечення споживачів селища якісними послугами. Досягнення цієї мети можливе шляхом удосконалення системи видобування, транспортування та розподілу води, підвищення якості експлуатації та технічного обслуговування основних засобів, покращенню показників виробництва, можливістю утримання у належному стані виробничого обладнання.
З метою запобігання ситуації, коли діючі тарифи не відповідають рівню фактичних витрат на виробництво послуг за рахунок зміни цін на енергоносії та росту мінімальної заробітної плати у січні 2011 року виникла потреба вирішення питання про встановлення нових тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.
 
Ціль регуляторного акту
Основною метою даного регулювання є:
- виконання у сфері послуг з водопостачання та водовідведення Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі - Закон) та «Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 р. № 869;
- надання якісних послуг, здатних задовольняти потреби споживача;
- забезпечення функціонування КВКП "Водограй", виробника послуг на умовах самофінансування.
 
Цілями регулювання є :
- утримання у належному стані засобів виробництва;
- дотримання та виконання нормативів трудового законодавства та колективного договору;
- забезпечення розвитку виробництва, підвищення надійності, якості технологічного процесу, впровадження енергозберігаючих заходів.
 
Альтернативні способи досягнення мети
Під час розробки проекту рішення "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для КВКП "Водограй" було розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:
1-й – залишення без змін існуючих тарифів. У цьому випадку фактичне зростання цін на виробничі матеріали, ПММ, електроенергію, послуги сторонніх організацій не дають можливості покривати витрати на виробництво, що тягне погіршення якості послуг та стану виробництва.
2-й – встановлення нових тарифів для всіх категорій споживачів забезпечить 100% відшкодування витрат комунального підприємства, суттєво покращить ситуацію в його роботі, всі споживачі отримають в повному обсязі якісні послуги цього підприємства.
3-й - затвердження тарифів нижчим від економічно обґрунтованих витрат на виробництво послуг та відшкодування з селищного бюджету, відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги", різниці між затвердженим розміром та економічно обґрунтованими витратами на виробництво послуг.
У зв'язку з обмеженими можливостями селищного бюджету для вирішення зазначеної проблеми приймається альтернатива № 2.
 
Опис механізму і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акту.
Регулювання побудоване у відповідності до принципів регуляторної політики:
- підготовка пропозицій щодо зміни діючих тарифів із врахуванням зростання цін на енергоносії, виробничі матеріали, послуги та ріст заробітної плати;
- інформування громадськості через засоби масової інформації щодо запропонованих змін тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.
- взаємодія з громадськістю, забезпечення прозорості запропонованих тарифів;
- врахування винесених з боку громадськості пропозицій та зауважень.
Проект рішення виконавчого комітету Власівської селищної ради "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для КВКП "Водограй" встановлює базові тарифи на послуги водопостачання та водовідведення:
1.Тарифи на послуги для населення
- з водопостачання - 5,77 грн. з ПДВ за м3;
- з водовідведення - 4,63 грн. з ПДВ за м3.
2.Тарифи на послуги для бюджетних установ
- з водопостачання - 6,85 грн. з ПДВ за м3;
- з водовідведення - 5,50 грн. з ПДВ за м3.
3. Тарифи на послуги для інших споживачів
- з водопостачання - 7,43 грн. з ПДВ за м3;
- з водовідведення - 5,96 грн. з ПДВ за м3.
Шляхом застосування вищезазначених тарифів, підприємство буде отримувати достатню суму надходжень для забезпечення придбання енергоносіїв, утримання мереж та виплати заробітної плати обслуговуючому персоналу.
 
Обґрунтування можливості досягнення встановленої цілі у разі прийняття запропонованого регуляторного акту, оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акту
Впровадження даного регуляторного акту не потребує додаткових витрат з селищного бюджету. Можливість досягнення цілей є цілком реальною та обґрунтованою у зв'язку з тим, що метою прийняття зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення проблеми: встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, які будуть відповідати цілям регулювання.
Ризиком при запровадження регуляторного акту є такі зовнішні фактори, як значні темпи інфляції, зміни в чинному законодавстві.
 
Очікувані результати прийняття регуляторного акту
Для органів місцевого самоврядування відсутнє додаткове навантаження на місцевий бюджет.
Для виробника послуг – безперебійне виробництво послуг, утримання виробництва в належному стані.
Для споживачів – отримання в повному обсязі якісних послуг.
Вплив нового тарифу на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення на незахищені верстви населення буде компенсований за рахунок існуючих субсидій та пільг.
 
Обґрунтування строку чинності регуляторного акту
Строк дії регуляторного акта пропонується встановити на невизначений термін до чергового перегляду рівня цін на послуги цього підприємства.
 
Показники результативності регуляторного акту
- беззбиткова діяльність підприємства;
- реалізація плану поточних ремонтів за рахунок власних коштів, які спрямовані, в першу чергу, на зменшення витоків і втрат води;
- підвищення якості надання послуг та надійності виробничого обладнання.
 
Відстеження результативності регуляторного акта
Базове відстеження результативності здійснюватиметься КВКП до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом. Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись :
- за допомогою моніторингу цін;
- звіту по результатам виробничо-господарської діяльності
Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватись раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
 
Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 862 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору