Неділя, 20 Вересня 2020, 12:14

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ регуляторного впливу
25 Березня 2011, 10:55
Аналіз регуляторного впливу
"Про внесення змін в рішення селищної ради № 575 від 23.10.2009 року
та в п.9 Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю
територіальної громади селища Власівка"
 
1. Визначення проблеми.
Діюче "Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади селища Власівка", яке затверджено рішенням селищної ради № 575 від 23.10.2009 року було розроблено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. № 1314 "Про затвердження порядку списання об'єктів державної власності", п.6 Наказу Державного казначейства, Міністерства економіки України від 10.08.2001 р. № 142/181 "Про затвердження типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ", та інших законодавчих актів.
Внесення змін до Постанови КМУ від 08.11.2007 р. № 1314 в частині розміру вартості повністю амортизованих основних засобів, які підлягають списанню за рішенням керівника комерційного комунального підприємства, втрата чинності Наказу Державного казначейства, Міністерства економіки України від 10.08.2001 р. № 142/181 "Про затвердження типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ" згідно Наказу Державного казначейства України № 438/1513 від 25.11.2010 р., зумовило внесення відповідних змін до діючого нормативного акту "Про вдосконалення механізму списання комунального майна.
 
2. Цілі регулювання.
Метою розробки регуляторного акту є приведення діючого нормативного акту, затвердженого селищною радою, у відповідність до вимог чинного законодавства.
Даний проект рішення спрямований на правове регулювання майнових відносин (списання комунального майна) між місцевою владою та установами, закладами, комунальними комерційними підприємствами селищної ради.
 
З.Альтернативні способи досягнення цілей.
Перша альтернатива - залишити дану ситуацію без змін. Дана альтернатива є неприйнятною у зв'язку з тим, що цілей правового регулювання не буде досягнуто.
Друга альтернатива - прийняття запропонованого регуляторного акту.
Третя альтернатива – розробка іншого регуляторного акту. Для досягнення зазначеної цілі приймається альтернатива № 2.
 
4. Механізми розв'язання проблеми.
Зазначений проект рішення забезпечить правове регулювання системи управління майном (зокрема списання матеріальних цінностей), що належить до комунальної власності територіальної громади селища Власівка.
 
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття відповідних змін до Положення дозволить забезпечити правове регулювання порядку списання комунального майна з балансу закладів, установ та комунальних підприємств селища Власівка.
 
6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта.
Очікувані вигоди в результаті ухвалення регуляторного акту полягає в об'єктивному підході щодо списання комунального майна, що належить територіальній громаді.
 
Аналіз вигод та витрат
 

 

Вигоди

Витрати

Територіальна громада Вдосконалення правового регулювання списання майна комунальної власності територіальної громади селища відсутні
Суб'єкти господарювання Отримання права на списання повністю амортизованих основних фондів вартістю за одиницю (комплект) у розмірі до 10 тис.грн. відсутні
 
7. Строк дії регуляторного акта.
Строк дії зазначеного регуляторного акту необмежений з можливістю внесення змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших причин.
 
8. Показники результативності регуляторного акта.
Показниками результативності даного регуляторного акту є кількість списаних повністю амортизованих основних засобів з балансів комунальних підприємств, установ та закладів селищної ради.
 
9. Заходи відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження результативності регуляторного акту здійснюється до набрання ним чинності.
Повторне відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься через рік після прийняття, у формі звіту.
Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.
 
Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 858 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору