Неділя, 20 Вересня 2020, 13:15

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ регуляторного впливу
18 Січня 2011, 07:53
АНАЛІЗ  РЕГУЛЯТОРНОГО  ВПЛИВУ 
до рішення Власівської селищної ради
№ 33 від 18 січня 2011 року
 
1.Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання
В 2010 році відбулись значні зміни в законодавстві України: прийнято Податковий кодекс України, Бюджетний кодекс України, Закон України «Про Державний бюджет України на 2011 року"», внесені зміни в Земельний кодекс України, відмінено Закон України «Про плату за землю».
У 2007 році Власівська селищна рада рішенням від 26.10.2007 року №256 затвердила нормативну грошову оцінку земель селища, яку необхідно індексувати щорічно на коефіцієнти індексації виходячи з середнього річного індексу інфляції.
Державним агентством України із земельних ресурсів на виконання п.3 постанови КМУ від 12.05.2009 р. № 783 "Про проведення індексації грошової оцінки земель" встановлений коефіцієнт індексації за 2010 рік – 1,0, таким чином орендна плата за земельні ділянки становитиме на рівні 2010 року (805445,99 грн.). Для забезпечення нормального функціонування Власівської селищної ради в інтересах територіальної громади цих коштів недостатньо. На протязі 2008 – 2010 роках неодноразово збільшувалася мінімальна заробітна плата, тариф на газ,тепло та воду, в 2011 році передбачено поступове збільшення мінімальної заробітної плати, передбачається збільшення плати за енергоносії.
 
2.Мета
Прийняття цього нормативно – правового акта про порядок нарахування орендної плати за землю на території Власівської селищної ради органом місцевого самоврядування смт.Власівка у відповідність із чинним законодавством України дозволить врегулювати правові відносини між селищною радою та суб’єктами підприємницької діяльності, фізичними та юридичними особами, організаціями, установами, громадянами та уникнути заниження суми орендної плати за землю, яка надходить до місцевого бюджету, а також забезпечити нормальне функціонування Власівської селищної ради в інтересах територіальної громади селища.
 
3. Альтернатива
Альтернативними способами розв'язання визначеної проблеми та досягнення цілей є:
- залишити орендну плату за землю на рівні 2010 року. При цьому, селищна рада не в змозі буде здійснювати видатки на розвиток інфраструктури та благоустрою селища (ремонт дахів комунального сектору, вуличне освітлення, утримання установ селищної ради: д/сад, амбулаторія, бібліотеки, пожежної частини, будинку культури, та інш.);
- збільшення орендної плати дозволить забезпечити життєдіяльність селища та розвивати інфраструктуру.
 
4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи
Запровадження цього регуляторного акту дозволить конкретно встановити порядок нарахування річної орендної плати за земельні ділянки в 2011 році, які надані юридичним та фізичним особам для використання згідно цільового призначення. Пропонується згідно Податкового кодексу України розділ 13 диференціювати розмір орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній та комунальній власності і встановлювати для всіх категорій земель (крім сільськогосподарського призначення) мінімальний розмір орендної плати - трьохкратний розмір земельного податку, максимальний встановлюється на рівні 12 відсотків нормативної грошової оцінки земель селища.
Згідно пропозицій земельно–комунального відділу та відділу економіки, фінансів та бухгалтерського обліку для збільшення доходної частини бюджету пропонується така схема нарахування орендної плати за землю:
- землі для ведення городництва – в розмірі 1 відсотка від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі для сінокосіння - в розмірі 1 відсотка від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі для садівництва – в розмірі 1 відсотка від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища.
 
 За земельні ділянки, надані для гаражного будівництва:
- індивідуального гаражного будівництва - в розмірі трикратного земельного податку;
- зайняті гаражно-будівельними кооперативами - в розмірі трикратного земельного податку;
- кооперативними автостоянками для зберігання особистих транспортних засобів громадян - в розмірі трикратного земельного податку.
 
За земельні ділянки, зайняті житловим фондом, житлово-експлуатаційними організаціями - в розмірі трикратного земельного податку.
 
За земельні ділянки, зайняті промисловими та іншими підприємствами:
- землі підприємств з виробництва та розподілу електроенергії - у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі підприємств з виробництва будівельних матеріалів, харчової промисловості, транспорту, оборони - у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі зв’язку - у розмірі 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища.
 
За земельні ділянки, надані для влаштування складських приміщень та майданчиків для зберігання продукції власного виробництва без права здійснення торгівлі - у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища.
 
За земельні ділянки, надані для влаштування складських приміщень та майданчиків для зберігання продукції інших виробників без права здійснення торгівлі - у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища.
 
За землі комерційного використання:
- землі роздрібної торгівлі та комерційних аптек - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі роздрібних ринків - у розмірі 7 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі сезонної торгівлі - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі пунктів приймання лому чорних та кольорових металів - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі торгівлі транспортними засобами та їх ремонт - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі банківських, фінансових та кредитних установ - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі підприємств, що здійснюють допомогу у сфері страхування - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі для здійснення консультативної та практичної діяльності у сфері права, бухгалтерського обліку та операцій з нерухомістю - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі зайнятті конструкціями зовнішньої реклами - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі підприємств, установ, що здійснюють діяльність у сфері відпочинку та розваг (фітнес-клуби, комп’ютерні ігри, азартні ігри та ігри за гроші тощо) - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі туристичних агентств, бюро подорожей, готелів - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі для автозаправних станцій, станцій та пунктів технічного обслуговування, мийок автомашин - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі зберігання нафтопродуктів - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі під комерційними спортивними майданчиками, під платними автостоянками – у розмірі 7 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі під стоянками службового транспорту, гостьовими стоянками, службовими гаражами - в розмірі трикратного земельного податку;
- землі об'єктів медичного обслуговування - у розмірі 10 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі для обслуговування комерційних навчальних закладів - у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі зайняті радіо-, телекомпаніями та центрами мобільного зв’язку - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі для об'єктів з надання побутових послуг (пошиття та ремонту одягу, взуття, ремонт годинників, ремонт металовиробів, пральні, платні туалети) - в розмірі трикратного земельного податку;
- землі для надання перукарських послуг - у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі салонів краси, косметичні кабінети - на рівні 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища;
- землі під приватними лазнями, саунами - у розмірі 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища.
 
Землі іншого використання:
- землі, передані зареєстрованим релігійним організаціям та установам - в розмірі трикратного земельного податку;
- землі, передані зареєстрованим громадським, благодійним організаціям та установам - в розмірі трикратного земельного податку;
- землі, надані для спортивно-оздоровчих, рекреаційних та туристичних цілей - в розмірі трикратного земельного податку;
- землі, надані для човнових станцій - в розмірі 7 відсотків земельного податку;
- землі, надані під поточне будівництво (згідно визначеному терміну будівництва за проектом) - в розмірі трикратного земельного податку;
- землі, надані для будівництва (реконструкції), термін будівництва (реконструкції) яких порушено без поважних причин, - в розмірі 12 відсотків земельного податку;
- землі, надані для будівництва (реконструкції), термін будівництва (реконструкції) яких порушено з поважних причин, - в розмірі 5 відсотків земельного податку;
- землі, передані для благоустрою прилеглої території - в розмірі трикратного земельного податку;
- землі, які не передбачені цим переліком, - в розмірі 5 відсотків земельного податку.
 
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей.
У разі прийняття запропонованого регуляторного акту буде забезпечено утримання комунального сектора селища, установ селищної ради, оплати комунальних платежів, розвиток інфраструктури та інше.
 
6. Очікувані результати прийняття акта.
Вихідними даними для нарахування орендної плати є дані грошової оцінки земель селища, яка введена в дію рішенням №256 від 26.10.2007 року. Таким чином при нарахуванні орендної плати за землю на підставі нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища та на підставі п.4 даного аналізу доходна частина бюджетів в частині надходження зазначених податків буде значно збільшена на 220,5 тис.грн.
 
7. Строк дії акта
Термін дії запропонованого регуляторного акту визначено на державному рівні, тобто на період дії Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів.
 
8. Аналіз результатів.
Вигоди та втрати:
Згідно проекту бюджету на 2011 рік Власівська селищна рада отримає доход із орендної плати за землю у розмірі 1026043,76 грн. Ці кошти будуть направлені на на проведення капітального ремонту багатоповерхових житлових будинків та реалізацію вкрай необхідної соціальної програми у сфері комунальних послуг), утримання установ селищної ради та благоустрій селища.
 
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження регуляторного акта
Строки проведення базового та повторного відстеження регуляторного акту встановлюються у відповідності до чинного законодавства. Результативність даного регуляторного акту буде відстежуватись за рахунок здійснення контролю за своєчасним надходженням коштів до цільового рахунку селищної ради та згідно даних звітності бюджетно-розрахункового відділу селищної ради.
 
Начальник земельно-комунального відділу                            Л.Жарікова
Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 1071 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору