Субота, 20 Квітня 2024, 09:40

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ регуляторного впливу
09 Грудня 2010, 22:16
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до рішення виконавчого комітету Власівської селищної ради
№ 4 від 17 січня 2011 року
 
Існуюча проблема та аналіз питання, порушеного регуляторним актом
Діючі тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення встановлені рішенням виконавчого комітету від 30.05.2008 р. № 90 "Про тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення по КВКП "Водограй".
Проблема необхідності коригування діючих тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення пов'язана з недостатнім відшкодуванням споживачами селища фактичних витрат на виробництво послуг КВКП "Водограй".
Коригування базового тарифу на послуги з водопостачання та водовідведення обумовлено рядом об'єктивних причин:
- зростання витрат на виробництво в результаті інфляційних процесів по відношенню до розміру витрат, врахованих в розрахунку діючих тарифів;
- зростання витрат з оплати праці в 1,152 рази, так як в діючому тарифі фонд оплати праці сформований при розмірі мінімальної заробітної плати 525,00 грн., а при коригуванні – 605,00 грн.
- зростання внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що в 1,156 раз більше по відношенню відповідних внесків, врахованих у розрахунку діючих тарифів;
- зростання цін на паливо та електроенергію в 1,39 рази;
- зростання витрат по податкам і зборам в 1,14 рази.
 
Загальне підвищення собівартості на одиницю обсягу продукції при коригуванні базового тарифу складає:
- водопостачання – 0,35 грн.
- водовідведення – 0,38 грн.
 
Подальша діяльність КВКП "Водограй" неможлива без затвердження скоригованого тарифу на послуги з водопостачання та водовідведення, так як діючи тарифи не відшкодовують планової собівартості води та планової собівартості каналізації.
Дана проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, в зв'язку з тим, що підприємство КВКП "Водограй" – природний монополіст на ринку надання послуг з водопостачання та водовідведення, а тому тарифи на його послуги є регульованими.
Також дана проблема справляє негативний вплив на підприємство КВКП "Водограй" та споживачів послуг, для яких може погіршитися якість цих послуг
 
Ціль регуляторного акту
Забезпечити стале функціонування водопостачання та водовідведення селища шляхом корегування діючих тарифів.
Визначення розміру тарифів базується на нормативних розрахунках та фактичних витратах.
Державна інспекція з контролю за цінами в Кіровоградській області надала висновки щодо економічної обґрунтованості планових витрат на виробництво послуг з водопостачання і водовідведення.
 
Альтернативні способи досягнення мети
1-й –Збереження існуючих тарифів призводить до неможливості закупівлі енергоносіїв, погіршення технічного стану мереж та, як наслідок, до перебоїв водопостачання та водовідведення, повної зупинки забезпечення водою споживачів.
2-й – затвердження скоригованого тарифу для всіх категорій споживачів, суттєво покращить ситуацію в роботі підприємства, всі споживачі отримують в повному обсязі якісні послуги цього підприємства.
3-й - затвердження скоригованого тарифу нижчим від економічно обґрунтованих витрат на виробництво послуг та відшкодування з селищного бюджету, відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги", різниці між затвердженим розміром та економічно обгрунтованими витратами на виробництво послуг.
 
У зв'язку з обмеженими можливостями селищного бюджету для вирішення зазначеної проблеми приймається альтернатива № 2.
 
Опис механізму і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акту.
Шляхом застосування тарифів, які передбачені у запропонованому акті, підприємство буде отримувати достатню суму надходжень для забезпечення придбання енергоносіїв, утримання мереж та виплати заробітної плати обслуговуючому персоналу.
 
Обґрунтування можливості досягнення встановленої цілі у разі прийняття запропонованого регуляторного акту, оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акту
У разі прийняття запропонованого регуляторного акта виникає законодавча підстава в отримання плати за послуги водопостачання та водовідведення, тому що тарифи на ці послуги затверджуються рішенням виконавчого комітету. Норми запропонованого акту будуть застосовані до споживачів селища.
Питання не виконання зобов'язань сторонами (споживачем та виконавцем послуг) розв'язуються на підставі укладених угод або у судовому порядку.
Ризиком при запровадження регуляторного акту є зміна діючого законодавства (розмір мінімальної заробітної плати), підвищення цін на енергоносії, підвищення цін на матеріали, послуги сторонніх організацій.
 
Очікувані результати прийняття регуляторного акту
Згідно з розрахунками запропонованих розмірів тарифів, поєднуються інтереси підприємства-виробника щодо розмірів тарифів та беззбиткової його роботи і інтереси споживачів щодо забезпечення виконавцем послуг, гарантії в наданні якісних послуг в належному обсязі, створенні належних умов життєдіяльності громадян селища.
Вплив вказаного підвищеного тарифу на незахищені верстви населення буде компенсований за рахунок існуючих субсидій та пільг.
 
Обґрунтування строку чинності регуляторного акту
Строк дії регуляторного акта пропонується встановити на невизначений термін до чергового перегляду рівня цін на послуги цього підприємства.
Показники результативності регуляторного акту
- 100% відшкодуванням споживачами селища фактичних витрат на виробництво послуг з водопостачання та водовідведення;
- беззбиткова діяльність підприємства;
- отримання споживачами в повному обсязі якісних послуг цього підприємства
- наявність коштів для проведення своєчасних розрахунків за поточні розрахунки з постачальниками.
 
Відстеження результативності регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснене КВКП "Водограй" за результатами аналізу фінансового-господарської діяльності підприємства відповідно до закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
 
Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 1486 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору