Неділя, 24 Вересень 2017, 21:19

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ЗВІРИМО ЧАС
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
ФОТОГАЛЕРЕЯ
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ






СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 52
Гостей: 52
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ регуляторного впливу
31 Жовтень 2008, 10:56
Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Власівської селищної ради
«Про порядок нарахування орендної плати за землю
 
1.Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання
В 2007-2008роках відбулись значні зміни в законодавстві України: прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (309-УІ) , внесені зміни в Земельний кодекс України, в ст.21 Закону України «Про оренду землі», «Про плату за землю», а також у 2007 році Власівська селищна рада рішенням від 26.10.2007 року №256 затвердила нормативну грошову оцінку земель селища.
При формуванні селищного бюджету на 2008 рік потреба видаткової частини бюджету складає – 1230,4 тис. грн. На протязі 2008 року неодноразово збільшувалася мінімальна заробітна плата з 1.01.2008р., з 01.04.2008 р., з 01.10.2008р., з 01.12.2008р., збільшений тариф на газ, тепло та воду.
 
2.Мета
Прийняття нормативно – правового акта органом місцевого самоврядування смт.Власівка у відповідність із чинним законодавством України дозволить врегулювати правові відносини між селищною радою та суб’єктами підприємницької діяльності, фізичними та юридичними особами, організаціями, установами, громадянами та уникнути заниження суми орендної плати за землю, яка надходить до місцевого та державного бюджету.
3. Альтернатива
Альтернативними способами розв'язання визначеної проблеми та досягнення цілей є:
- залишити орендну плату за землю на рівні 2008 року. При цьому, селищна рада не в змозі буде здійснювати видатки на розвиток інфраструктури та благоустрою селища (ремонт дахів комунального сектору, вуличне освітлення, утримання установ селищної ради: д/сад, амбулаторія, ЦПК, бібліотеки, пожежної частини, будинку культури, та інш.).
- збільшення орендної плати дозволить забезпечити життєдіяльність селища та розвивати інфраструктуру.
 
4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи
Запровадження цього регуляторного акту змінить порядок нарахування орендної плати в 2009 році для підприємців, організацій, установ та громадян. Пропонується згідно Закону України «Про оренду землі» ст.21 диференціювати розмір орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній та комунальній власності і встановлювати для всіх категорій земель (крім сільськогосподарського призначення) мінімальний розмір орендної плати - трьохкратний розмір земельного податку, максимальний встановлюється на рівні 12 відсотків нормативної грошової оцінки земель селища. Згідно пропозицій бюджетно-розрахункового відділу для збільшення доходної частини бюджету пропонується така схема нарахування орендної плати за землю: для земельних ділянок під розміщення об’єктів комерційного призначення, підприємств, що відносяться до перерозподілу та продажу тепло- електроенергії, зв’язку, телекомунікацій, автозаправних станції – 12% від грошової оцінки землі; для земель промисловості – на рівні 5% грошової оцінки земель селища; для сільськогосподарських земель – на рівні земельного податку.
 
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей.
У разі прийняття запропонованого регуляторного акту буде забезпечено утримання установ селищної ради, оплати комунальних платежів, розвиток інфраструктури та інше.
 
6. Очікувані результати прийняття акта.
Вихідними даними для нарахування орендної плати є дані грошової оцінки земель селища, яка введена в дію рішенням №256 від 26.10.2007 року.
Таким чином при нарахуванні земельного податку та орендної плати за землю на підставі нормативної грошової оцінки земельних ділянок селища та на підставі п.4 даного аналізу доходна частина бюджетів всіх рівнів в частині надходження зазначених податків буде значно збільшена.
7. Строк дії акта
Термін дії запропонованого регуляторного акту визначено на державному рівні, тобто на період дії ст.21 Закону України «Про оренду землі» .
 
8. Аналіз результатів.
Вигоди та втрати: Згідно проекту бюджету на 2009 рік Власівська селищна рада отримає доход із орендної плати за землю у розмірі 2389,97тис.грн. Ці кошти будуть направлені на утримання установ селищної ради (д/садочка, амбулаторії, ЦПК, бібліотеки, пожежної частини, будинку культури, на благоустрій селища, на проведення капітального ремонту багатоповерхових житлових будинків та реалізацію вкрай необхідної соціальної програми у сфері комунальних послуг).
 
9. Заходи, із допомогою яких буде здійснюватися відстеження регуляторного акта
Строки проведення базового та повторного відстеження регуляторного акту встановлюються у відповідності до чинного законодавства.
Результативність даного регуляторного акту буде відстежуватись за рахунок здійснення контролю за своєчасним надходженням коштів до цільового рахунку селищної ради та згідно даних звітності бюджетно-розрахункового відділу.
Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 847 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПРО ПОГОДУ

ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору