Четвер, 18 Квітня 2024, 16:54

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
23 Жовтня 2009, 08:33

АНАЛІЗ  РЕГУЛЯТОРНОГО  ВПЛИВУ

до рішення Власівської селищної ради

"Про внесення змін та доповнень до нормативних актів,

затверджених селищною радою 29.05.2009 р.за №№ 518,519"

 

 1. Визначення проблеми.

Діючі "Положення про порядок передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади смт.Власівка" та "Порядок проведення конкурсу на право оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади селища Власівка", які затверджені рішеннями селищної ради відповідно за № 518, та № 519 від 29 травня 2009 року (32 сесія п'ятого скликання) були розроблені, відповідно до ст.73 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік", та інших законодавчих актів, які регулюють орендні відносини. Законом України від 10 червня 2009 року № 1498-VI внесені зміни до ст.73 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік", що зумовлює внесення відповідних змін та доповнень до діючих нормативних актів, прийнятих Власівською селищною радою.

           

2. Цілі регулювання.

Метою розробки регуляторних актів є приведення діючих нормативних актів, затверджених селищною радою, у відповідність до вимог чинного законодавства.

Дані проекти рішень спрямовані на удосконалення правового регулювання майнових відносин (оренди майна територіальної громади) між орендодавцем та орендарем, забезпечення реалізації положень статті 73 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік".

 

З.Альтернативні способи досягнення цілей .

Перша альтернатива - залишити дану ситуацію без змін.

Дана альтернатива є неприйнятною у зв'язку з тим, що цілей правового регулювання не буде досягнуто.

Друга альтернатива - прийняття запропонованого регуляторного акту.

Третя альтернатива – розробка інших регуляторних актів.

Для досягнення зазначених цілей приймається альтернатива № 2.

 

4. Механізми розв'язання проблеми.

Зазначений проект рішення надає орендарям, які належно виконують свої обов'язки за договорами оренди нерухомого майна, строк дії яких закінчується, права на продовження договорів оренди на новий строк.

 

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Прийняття відповідних змін до Положення та Порядку дозволить забезпечити отримання орендарем, який сумлінно виконує свої обов'язки, права на продовження договірних відносин. Перешкод правового чи економічного характеру немає.

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта.

         Очікувані вигоди в результаті ухвалення регуляторного акту полягає в об'єктивному підході щодо використання майна, що належить територіальній громаді

 

Аналіз вигод та витрат.

 

Вигоди

Витрати

Орендодавці

укладення з орендарем, який належним чином виконував свої обов"язки, договору оренди, строк дії якого закінчується, на новий строк

 

немає

 

 

 

Орендарі

отримання права на продовження договірних відносин

 

немає

 

7. Строк дії регуляторного акта.

Строк дії зазначеного регуляторного акту необмежений з можливістю внесення змін і його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших причин.

 

8. Показники результативності регуляторного акта.

Показниками результативності даного регуляторного акту буде:

- запровадження єдиного підходу щодо реалізації положень статті 73 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік";

 

9. Заходи відстеження результативності регуляторного  акта.

Базове відстеження результативності регуляторного акту здійснюється до набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься через рік після прийняття, у формі звіту.

Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 968 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору