Середа, 24 Квітня 2024, 13:04

ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
м.Світловодськ Кіровоградської обл.

офіційний веб-сайт

Вітаємо Вас Гість | RSS
ПОШУК
КОНТАКТИ
ВЛАСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
вул.Першотравнева, 59,
смт Власівка,м.Світловодськ,
Кіровоградська обл., 27552

ЧАС РОБОТИ:

Пн - Чт 7.30 - 16.45
Пт 7.30 - 15.30

>
ДОВІДНИК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ







СТАТИСТИКА
СТАТИСТИКА



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регуляторна політика

Головна » Матеріали » АНАЛІЗ регуляторного впливу

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
23 Жовтня 2009, 08:35

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до рішення Власівської селищної ради

"Про вдосконалення механізму списання комунального майна"
 
 1.  Визначення проблеми.

 

На даний момент механізм списання комунального майна в селищі Власівка регулюється Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314 "Про затвердження порядку списання об'єктів державної власності", п.6 Наказу Державного казначейства, Міністерства економіки України від 10.08.2001 року № 142/181 "Про затвердження типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ". Вищезазначеними документами встановлюється загальний порядок списання матеріальних цінностей з балансів підприємств, установ, організацій комунальної власності.

В зв’язку з цим виникла необхідність розробити документ, в якому б детально були визначені єдині вимоги до списання матеріальних цінностей з балансів підприємств, установ, організацій з метою забезпечення збереження майна комунальної власності.

 

Обґрунтування неможливості розв’язання проблеми за допомогою чинного регуляторного акта.

o             дані відносини регулюються законодавчими актами більш прийнятними до бюджетних установ, що призводить до ускладнення списання матеріальних цінностей з балансів підприємств комунальної власності.
  
2. Цілі державного регулювання:

Забезпечення збереження майна комунальної власності, встановлення єдиних вимог до списання матеріальних цінностей з балансів підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади селища.

  
3.  Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу:

Можливі

способи
досягнення цілей

Оцінка

способу

Причини відмови від
альтернативних способів/
аргументи щодо переваги
обраного способу

Збереження чинного регулювання

- Вимагає змін в зв’язку з тим, що прийнятне до бюджетних установ.

- Потребує вдосконалення системи управління майном.
- Потрібен порядок списання матеріальних цінностей з балансу комунальних підприємств.

Обраний спосіб

- Забезпечує збереження майна комунальної власності.

- Відповідає потребам у вирішенні проблем.
- Забезпечує вдосконалення системи управління майном, що належить до комунальної власності територіальної громади селища Власівка.

- Забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики.

- Встановлює єдині вимоги до списання матеріальних цінностей з балансів підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади селища Власівка.

 

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

 

Прийняття запропонованого регуляторного акту дозволить вдосконалити систему управління майном, що належить до комунальної власності територіальної громади селища Власівка.

 

  
           5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

 

Акт забезпечує належне виконання єдиних вимог до списання матеріальних цінностей з балансів підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади.
  
6. Вигоди та витрати. 

Даний регуляторний акт витрат не принесе, а дозволить вдосконалити систему управління майном, що належить до комунальної власності територіальної громади селища Власівка.

 
7.  Визначення показників результативності регуляторного акта.

Статистичні показники:

1.         Кількість списаних матеріальних цінностей з балансів підприємств, установ, організацій;

2.         Кількість безоплатно переданих матеріальних цінностей;

3.         Сума надходжень комунальним підприємствам при списанні матеріальних цінностей.

 

     8. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

 

Строки проведення відстеження:

Базове відстеження – до набрання актом чинності.

Повторне відстеження – через рік з дня набрання актом чинності.

Вид даних:

o              дослідження статистичних показників.

 

9. Обґрунтування строку дії регуляторного акта.

 

Термін дії регуляторного акта не обмежується.

Категорія: АНАЛІЗ регуляторного впливу | Додав: Admin
Переглядів: 1798 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
СЬОГОДНІ
ВХІД

КАЛЕНДАР

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ГОДИНА ЗЕМЛІ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ПРО ПОГОДУ


ВАЛЮТА
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
ЗАЦІКАВЛЕНИМ

ВІРУЮЧИМ
Часовня

Вгору